چرا U-Turn تسلا در تبلیغات اهمیت دارد؟

ماسک از زمان ایجاد توییتر هفت ماه مشغول بوده است. او علاوه بر کاهش هزاران شغل و از دست دادن قراردادهای تبلیغاتی بزرگ، دستورالعمل‌های مربوط به اطلاعات نادرست را کاهش داد، از دونالد ترامپ استقبال کرد و دیدگاه‌های سیاسی خود را در توییتر منتشر کرد.

این باعث شد برخی از مالکان تسلا اعلام کنند که از شر وسایل نقلیه خود خلاص می شوند و مشتریان بالقوه این برند را تحریم می کنند.

لیندا یاکارینو، مدیر قدیمی فروش تبلیغات NBCUniversal، روز جمعه به عنوان مدیرعامل جدید توییتر منصوب شد و جانشین ماسک شد که نقش مدیر ارشد فناوری و رئیس اجرایی را بر عهده خواهد گرفت.