چرا U-Turn تسلا در تبلیغات اهمیت دارد؟

اگزون گفت: «سرمایه‌گذاران مدرن می‌دانند که تبلیغات خوب انجام شده، سرمایه‌گذاری با بازگشت سرمایه قابل اثبات در کوتاه‌مدت و بلندمدت است.

و البته تصادفی نیست که چهار نفر از بزرگترین مصرف کنندگان تبلیغات در جهان امروز – آمازون، آلفابت، علی بابا و متا – استارت آپ های فناوری اواخر قرن بیستم هستند که مانند تسلا، قبل از صرف هزینه برای تبلیغات پولی، کسب و کارهای بسیار موفقی را رشد دادند. ” او اضافه کرد.

«همه این کسب‌وکارها با ارائه چیزی جدید، متفاوت و بهتر با استفاده حداکثری از فناوری‌های نوظهور و در نتیجه تسریع در رشد پایگاه‌های کاربری بسیار بزرگ موفق شدند».

تبلیغات تسلا چگونه می تواند باشد؟

اگرچه رکود اقتصادی جهانی باعث کاهش بودجه تبلیغات در سراسر جهان شده است، شرکت‌های خودروسازی همچنان یکی از بزرگترین خرج‌کنندگان تبلیغات هستند و پول را به مکان‌هایی می‌ریزند که آخرین مدل‌های خود و انتقال به خودروهای الکتریکی را به نمایش بگذارند.

طبق گزارش شرکت سرمایه گذاری رسانه ای مگنا، جنرال موتورز، هیوندای و کیا هزینه های بازاریابی خود را در سال 2022 افزایش دادند. در همین مدت، گزارش سالانه فورد نشان داد که در سال گذشته 3.1 میلیارد دلار برای تبلیغات در مقایسه با تسلا 0 دلار هزینه کرده است.

در حال حاضر، مشخص نیست که یک کمپین تبلیغاتی تسلا چه شکلی است و در کجا ممکن است اجرا شود، اما توییتر – که بیش از نیمی از 1000 تبلیغ‌کننده برتر خود را از زمان ریاست ماسک از دست داده است – انتخاب واضحی خواهد بود.

ایوون اوبراین، مدیر ارشد بازاریابی در پلتفرم بینش زاپی، گفت که پایان مخالفت تبلیغاتی ماسک تنها موضوع زمان است.

اوبراین گفت: «تا به امروز، تسلا به Super Bowl یا تبلیغات دیگری نیاز نداشته است، زیرا تقاضا به طور مداوم از عرضه پیشی گرفته است. با این حال، فشار بیشتر از سوی رقبای موجود – که بیشتر آنها بیشتر هزینه‌های تبلیغاتی خود را به وسایل نقلیه الکتریکی اختصاص می‌دهند – همراه با نوسانات مصرف‌کنندگان امروزی احتمالا ماسک را وادار به تجدیدنظر در ارزش تبلیغات در ایجاد فروش کرده است.

او کنجکاو است که ببیند یک تبلیغ تسلا ممکن است چه شکلی باشد، اما شرط می‌بندد که «نوآورانه، آینده‌نگر و مأموریت‌محور با هویت بصری فریبنده» باشد.

Exon از Joint گفت که این برند باید درس هایی از آمازون بگیرد.

او توضیح داد: «بهترین کمپین‌های تبلیغاتی، کاربران فعلی را مشتاق برند نگه می‌دارند و همزمان کاربران جدید را جذب می‌کنند و خدمات و پیشنهادات جدید را به اشتراک می‌گذارند.» آمازون در این زمینه یکی از بهترین ها در جهان است و اگر من جای ماسک بودم مسیر مشابهی را دنبال می کردم. سهامداران تسلا مطمئناً تأیید خواهند کرد.