چرا Bombay Sapphire از یک ربات برای الهام بخشیدن به خلاقیت انسان استفاده کرد؟

“ما یک قهرمان و یک تشویق کننده واقعی در مورد این ماموریت جهانی هستیم که در حال انجام آن هستیم تا خلاقیت را در بین مردم آزاد کنیم.”

کرتین ادعا می‌کند که موفقیت برای کمپین کلی از طریق «عملکرد و رشد قوی» در تمام بازارهای کلیدی برند دیده شده است، که اضافه می‌کند که چگونگی ویژگی‌ها و رشد برند در بارها اولویت است. این برند همچنین امیدوار است که احساسات مصرف کنندگان در رسانه های اجتماعی در مورد جین الهام بخش کوکتل ها و مخلوط های جدید باشد.

و در حالی که معیارهای سختی در مورد فروش وجود دارد، او اضافه کرد، این ابتکار عمدتا بر “تسخیر تخیل” و “الهام بخشیدن به مردم برای بیرون رفتن و خلق چیزی که هرگز فکر نمی‌کردند انجام دهند یا به جهان متفاوت نگاه کنند” متمرکز است.

اثر باز لورمن

لورمن، مدیر Elvis، Moulin Rogue و Romeo + Juliet، پاییز گذشته با Bombay Sapphire به‌عنوان سفیر برند آن شروع به کار کرد و پلتفرم برند را از طریق چشم‌انداز خود برای “برانگیختن خلاقیت” برای نسل بعدی معرفی کرد.

او به عنوان مدیر خلاق کمپین، در کنار تیم مارلو، مدیر اجرایی موزه طراحی، که ایده اولیه کار با این ربات را برای ایجاد مکالمه پیشنهاد کرد، کار کرده است.

برای آخرین عنصر کمپین، لورمن در افتتاحیه اینستالیشن در موزه طراحی شرکت کرد و در این فرآیند با آی-دا مصاحبه کرد، چیزی که او در مراسم رونمایی در نیویورک نیز تکرار خواهد کرد.

کرتین در مورد شراکت کاری با لورمن صحبت کرد و گفت: «ما واقعاً از تعهد او غافلگیر شدیم» زمانی که گفتگو با این باور مشترک آغاز شد که «خلاقیت را می توان در هر جایی یافت».

تصویر
برخی از آثار هنری که توسط Ai-Da برای نصب نقاشی شده است

او توضیح داد که انگیزه او در این مشارکت «پیدا کردن و درک افرادی است که به روشی خلاق هستند که فکر نمی کردند می توانند باشند». او یک شریک مشتاق و مدیر خلاق بوده است و در کانال های اجتماعی خود در مورد آن صحبت می کند و به ارسال ها نگاه می کند و مواردی را انتخاب می کند که به آنها واکنش نشان می دهد.

هدف هوش مصنوعی

با توجه به اینکه Bombay Sapphire بر ارتقای خلاقیت انسان متمرکز شده است، ممکن است برای برخی غیرمعمول به نظر برسد که یک روبات در این ترکیب معرفی شود. کرتین معتقد است که این کمپین به عنوان یک «آزمایش خلاقانه» بحث هایی را در مورد اینکه آیا می توان از هوش مصنوعی برای «محور خلاقیت» برای ایجاد «چیزی منحصر به فرد» استفاده کرد، ایجاد خواهد کرد.