چرا لوگوی مکس آبی است؟ و سوالات بیشتر پاسخ داده شد

معنای پشت مکس چیست؟

اگرچه شایعات برای ماه‌ها قبل از اعلام این که این سرویس واقعاً مکس نام خواهد داشت، به گوش می‌رسید، Spagnoletto گفت که این شرکت یک فرآیند طولانی اکتشاف نام را با مشارکت چندین آژانس انجام داده است.

برادران وارنر دیسکاوری احتمالاتی را بررسی کرد که شامل همه چیز از حفظ HBO Max گرفته تا چیزی کاملاً متفاوت بود.

در پایان دادن به مکس، Spagnoletto توضیح داد که سهام قبلاً در نام HBO Max ایجاد شده بود، اما این شرکت همچنان می‌خواست تغییر را نشان دهد.

«نیازی به چرخش تند به چپ نداشت زیرا محصول یک چرخش تند به چپ نیست. این تکامل HBO Max است.

تایپوگرافی جدید، Max Sans، با هدف ارائه یک «صدای بصری متمایز» به این سرویس است و تغییرات به مقدمه و یادداشت نسخه‌های اصلی Max که بازطراحی شده‌اند تا «احساس قابل دسترس‌تر بودن» را گسترش دهد.

او با اشاره به اینکه نام کوتاه است و از منظر سئو و برند قابل ارتباط است، افزود: «مکس، مانند هر نامی، همان چیزی است که شما از آن می سازید.

برای برادران وارنر دیسکاوری، نام جدید تاریخچه شرکت را تصدیق می کند در حالی که همچنان به آینده نگاه می کند.

اسپانیولتو گفت: «چیزهای زیادی داشت که فکر می کردیم برای ما مناسب است. این به اندازه کافی از گذشته بود، اما به اندازه کافی برای کمک به ما در آینده نیز وجود داشت.»

این شرکت امیدوار است که با کنار گذاشتن نام HBO، نام تجاری جدید تمام وسعت محتوایی را که سرویس ترکیبی ارائه می‌کند در بر بگیرد و برند HBO را فراتر از ظرفیت آن گسترش ندهد.

پیام چیست؟

برادران وارنر دیسکاوری با شعار جدید، “کسی که باید تماشا کرد” یک بازاریابی سه مرحله ای را برنامه ریزی کرده است.

مرحله اول هفته گذشته با اعلام این نام آغاز شد و این هفته با کمپین های دیجیتال، ثابت و خارج از خانه در سراسر لس آنجلس و نیویورک ادامه خواهد یافت.

دوم، خلاقیت سرود میزبان استعداد، طراحی شده برای ارتباط با مصرف کنندگان، در اوایل ماه مه در OOH، تلویزیون، رادیو، دیجیتال و اجتماعی راه اندازی خواهد شد.

و درست قبل از راه اندازی، این کمپین با رسانه ها در تمام پلتفرم ها ادامه خواهد یافت.

Spagnoletto گفت: “کل فرضیه ادغام و محصول در کمپین ما این است که مصرف کنندگان چیزهای مختلف را در زمان های مختلف تماشا می کنند.” ما برخی از نمادین ترین برندها، فرنچایزها، شخصیت ها را داریم. بخش بعدی این است که چگونه به مصرف کنندگان بگوییم بدون اینکه آن را در گلویشان فرو ببریم، اما به آنها اجازه دهیم آن را بیشتر از شنیدن آن احساس کنند.”

اگرچه این کمپین تنها 10 هفته طول خواهد کشید، اما Spagnoletto می‌داند که یک برند جدید برای تثبیت خود در فرهنگ بسیار طولانی‌تر طول می‌کشد.

او گفت: “وظیفه ما ادامه دادن به آن و تنظیم دقیق آن است تا زمانی که شروع به طنین انداز شدن و ایجاد این عشق در بین مصرف کنندگان خود کنیم.”