چرا لوگوی مکس آبی است؟ و سوالات بیشتر پاسخ داده شد

HBO Max دیگر وجود ندارد و کمپین بازاریابی جامع برادران وارنر دیسکاوری برای استریمر جدیدش رسما آغاز شده است.

هفته گذشته، این شرکت HBO Max را به سادگی به مکس تغییر نام داد و محتوای آن را با Discovery+ ترکیب کرد و قول داد که تعداد زیادی ارتقاء فناوری، یک شعار جدید و یک نام تجاری جدید در 23 می ارائه شود.

یکی از تغییراتی که بیشترین عناوین را به خود اختصاص داده رنگ پلتفرم است.

بنفش مشخص مرتبط با HBO Max از بین رفته است و به جای آن یک آبی جدید است. همانطور که این شرکت به Adweek توضیح داد، این تغییر به معنای نشان دادن کاتالوگ گسترده تر و محصولی با عملکرد بهتر است.

چرا اینقدر آبی؟

شرکت Warner Bros. Discovery CMO جهانی استریم Patrizio “Pato” Spagnoletto به Adweek گفت که این شرکت در ابتدا چند رنگ دیگر را در نظر گرفت – از جمله ماندن با بنفش – اما با آبی همراه شد زیرا دریافت که این گزینه “مطلوب ترین رنگ، در سطح جهانی” است.

مکس به چندین سرویس استریم دیگر که از رنگ آبی استفاده می‌کنند، می‌پیوندد، که نقطه کانونی بسیاری از گفتگوهای آنلاین بود، به‌ویژه با در نظر گرفتن مدیران برادران وارنر دیسکاوری، تمایز را به‌عنوان یک اولویت کلیدی برای برند جدید طی اعلامیه هفته گذشته مطرح کردند.

آبی انواع مختلفی دارد و اگر ما را در کنار دیزنی یا پارامونت یا پرایم قرار دهید [Video]Spagnoletto گفت، آنها متفاوت به نظر می رسند. با رنگ آبی ما و روشی که لوگو طراحی شده است، چیزی که ما دنبال آن بودیم ترکیبی از ممتاز اما در دسترس است.

Spagnoletto تصدیق می‌کند که زمان نشان می‌دهد که آیا لوگوی پخش‌کننده با رنگ‌های درخشان عبور می‌کند یا خیر.

Spagnoletto اضافه کرد: «مصرف‌کنندگان به ما خواهند گفت که آیا آن را درست انجام داده‌ایم، و ما فکر می‌کنیم که این کار را انجام دادیم». اما در دنیای آبی فضای کافی وجود دارد که بتوانیم خودمان را متمایز کنیم.

هدف Max این است که نسخه ارتقا یافته پلتفرم‌های HBO Max و Discovery+ قبلی باشد (اگرچه Discovery+ نیز یک سرویس مستقل باقی خواهد ماند) و تا حد زیادی در همان قیمت HBO Max باقی می‌ماند، با فناوری‌هایی که وعده‌های بهبود گزینه‌های پرداخت، منوهای ناوبری، میانبرها را می‌دهد. و سرعت بارگذاری

Spagnoletto گفت: “وظیفه اصلی ما نه تنها بیرون بردن نام تجاری، بلکه به دست آوردن موقعیت و ارزش پیشنهادی بود.” ممکن است مردم در مورد آبی یا مکس یا هر چیز دیگری نظری داشته باشند، اما اشکالی ندارد. ایجاد یک برند به زمان نیاز دارد و ما می رویم.»