چرا جولی صبح شما را بعد از چت گروهی تقلید می کند؟

نقش معلم مورد اعتماد و دوست صمیمی

جولی هدف خود را در برچیدن صحراهای ضد بارداری در ایالات متحده تثبیت کرده است، طبق گفته سازمان غیرانتفاعی Power to Decide، بیش از 19 میلیون زن به طیف کاملی از روش های پیشگیری از بارداری در محل زندگی خود دسترسی معقول ندارند، در حالی که تنها 17 ایالت این امر را اجباری می کنند. طبق گفته موسسه Guttmacher، برنامه های آموزشی HIV از نظر پزشکی دقیق هستند.

این برند همچنین می‌خواهد درک عمومی را از اینکه چه کسی برای محصولش در بازار است گسترش دهد، که موریسون و شات گفتند که به معنای آوردن مردان ترنس، افراد غیر باینری و زنان در تمام سنین است.

موریسون گفت: «می‌خواستم مطمئن شوم که عموزاده‌هایم در کارولینای شمالی می‌توانند به اندازه دوستانم در نیویورک با برند ارتباط برقرار کنند. وقتی راه‌اندازی کردیم، با Walmart در سراسر کشور شروع کردیم زیرا مهم نیست در کجای ایالات متحده هستید، تنها X مایل با Walmart فاصله دارید.»

جولی از رسانه های اجتماعی برای تقویت لحن معمولی و بی تکلفی که در بازاریابی خود دارد استفاده می کند. به عنوان مثال، عنوان TikTok از یک کلیپ از کمپین اخیر خود چنین می‌گوید: «وقتی رمزارز تنها چیزی نیست که او نتوانست از آن خارج شود».

اما این تک لاینرها با محتوای زیادی همراه هستند که توسط یک هیئت پزشکی پشتیبانی می شود که به باورهای غلط رایج در مورد پیشگیری از بارداری اضطراری می پردازد. پاسخ به سوالاتی مانند “سکس ایمن چیست؟” و “چگونه می توانم بفهمم که آیا یک STI گرفتم؟” جولی در کانال یوتیوب خود هیچ فرضی در مورد پایگاه دانش مصرف کننده نمی کند.