چرا جولی صبح شما را بعد از چت گروهی تقلید می کند؟

در جدیدترین کمپین برند جولی برای پیشگیری از بارداری اضطراری، دو زن که ناامیدانه تلاش می‌کنند از بارداری خودداری کنند، در راهروی داروخانه‌ای که دوست پسرشان برای والدین مناسب‌تر است، مبارزه می‌کنند.

این یک لحن معمولی برای شرکت است که حس شوخ طبعی را در رسانه های اجتماعی با مخاطبانی که به همان اندازه مشتاق هستند شرکای خود را مسخره کنند، تقویت کرده است.

یکی از کاربران زیر یک پست اینستاگرامی در این محل اظهار داشت: «دختران واقعاً اهمیتی نمی‌دهند که چه کسی را می‌زنند تا زمانی که مجبور شوند آنها را به عنوان یک شخصیت پدر ببینند». “بهترین تبلیغ تا کنون.”

ما می دانیم که چت های گروهی روز بعد چگونه است. ملاحظاتی وجود دارد که مردم برای قرار ملاقات و گفتگوهای خنده دار در روز بعد وجود دارند، بنابراین چگونه ما به عنوان یک شرکت این واقعیت را روشن کنیم؟ آماندا ای/جی موریسون، رئیس و یکی از بنیانگذاران جولی، که نام تجاری 6 ماهه خود را به عنوان “دوست با مزایای شما” معرفی کرده است، گفت.

بزرگترین چالش جولی رقابت با پلان B است، نامی که مترادف با پیشگیری از بارداری اضطراری شده است به همان روشی که Band-Aid و Kleenex مدت‌ها دسته‌های خود را تعریف کرده‌اند. جولی برای دستیابی به موفقیت در بخش خود، بر روی واژگونی تبلیغات مراقبت های بهداشتی متمرکز شده است، مانند ویدیوهایی از زنانی که در لباس های پاستلی به سر می برند و فهرستی از عوارض جانبی نامطلوب را به خود جلب می کنند.

موریسون گفت که اخلاق برند در نام آن رمزگذاری شده است، او توضیح داد که “جولی” انرژی بی تکلف و قابل دسترس یک دوست صمیمی یا خواهر بزرگ را دارد. با تجسم بخشیدن به محصول خود با فضایی در دسترس، این برند می‌خواهد یک «شرکت داروسازی محتوا اول» بسازد که ادراکات و عادات خرید در مورد پیشگیری از بارداری اضطراری را به چالش می‌کشد.

بازنویسی پیشگیری از بارداری

به گفته موریسون، آخرین فیلم جولی به کارگردانی استر کینگ، کمدین مشهور TikTok و با بازی Bria Vinaite از پروژه فلوریدا و Hayley Law از Riverdale، تابوهای مربوط به رابطه جنسی معمولی را رد می کند و سرود توانمندسازی است.

او گفت: «در طول چند سال گذشته، بسیاری از زنان احساس کردند که استقلال و مسئولیت مراقبت از خود از بین رفته است. “بازگرداندن قدرت به مردم و گفتن “شما از این طریق مسئول هستید” پیامی است که ما می خواهیم.