چرا بیمه حیوانات خانگی Fetch در حال ورود به تجارت آبجو است؟

گیاردو گفت: «زمان جلسه ما عالی بود، زیرا Project Street Vet در حال ایجاد پایه و اساس عملیات اولیه خود در نیویورک بود. و طبق داده ها، نیاز هرگز بیشتر از این نبوده است.

طبق گزارش Count in Time در سال 2022، شهر نیویورک یکی از بزرگترین جمعیت های بی خانمان در ایالات متحده را دارد، با حدود 20000 صاحب حیوان در میان 60000 کل تخمین زده شده.

والدین حیوانات خانگی، مهمانی های سگ

Fetch که به طور رسمی در بهار 2022 عرضه شد، بخش عمده ای از بازاریابی خود را به سمت Millennials و Gen Z که آنها را “والدین حیوان خانگی عاشق” نامیده است، هدف قرار داده است. تابستان گذشته کمپینی با شعار «آنها به چه فکر می‌کنند؟» بر پیوند عمیق انسان و حیوان از طریق چند ویدیو و عکس الهام‌بخش تأکید کرد.

با در نظر گرفتن آن نسخه ی نمایشی، گیاردو فکر کرد که مشارکت Torch & Crown مناسب است زیرا مصرف کنندگان جوان طرفداران بزرگ آبجو صنایع دستی هستند. (نیمی از مصرف کنندگان زیر 30 سال که توسط DSM مورد نظرسنجی قرار گرفتند، مصرف آبجوهای مخصوص دسته کوچک خود را در چند سال گذشته افزایش داده اند).

این همپوشانی غیرقابل انکار بود و Fetch Pale Ale به عنوان محصولی در دسترس برای سفارش آنلاین برای تحویل در نیویورک و مناطق اطراف وستچستر و ناسائو تولید شد. گویاردو گفت، بسته به واکنش مصرف کننده، ممکن است دوباره در نیویورک ظاهر شود، یا به دنبال گسترش PSV به بازارهای جدید باشد.

به عنوان بخشی از راه‌اندازی محصول، شرکا پناهگاه غیرقابل کشتار North Shore Animal League America را برای فعال‌سازی تجربی در اواخر این ماه آورده‌اند.

مهمانی دوستدار حیوانات خانگی در 20 مه که در محل سوهو Torch & Crown به روی عموم باز است، شامل حیوانات نجاتی می‌شود که از طریق واحد متحرک North Shore، هنرمندان پرتره حیوانات خانگی، قرعه‌کشی‌ها و هدایا و پذیرایی‌های شخصی‌شده با حیوانات خانگی در دسترس هستند. بخشی از درآمد حاصل از قیمت بلیط 30 دلاری به دامپزشک خیابان پروژه تعلق خواهد گرفت.