چرا برندها نباید بودجه تبلیغات را خیلی سریع به نمایش درآورند؟

بودجه: در سال گذشته، بسته به دسته، برند و خرده‌فروش، یک برند معمولاً شاهد تقسیم بودجه 80 درصدی (جستجو) در مقابل 20 درصدی (نمایش) بود و انتظار می‌رود هزینه تبلیغات در سال 2023 حتی بیشتر به سمت نمایش تغییر کند. توصیه من این است که این تغییر را به تدریج به سمت تاکتیک های نمایش بیشتر انجام دهید، زیرا این قابلیت ها بالغ می شوند و از حالت بتا خارج می شوند.

شرکای بالغ: اگر خرده‌فروش با یک فناوری معتبر برای اجرای نمایشگر همکاری کرده است، در مورد آن شرکت نیز تحقیق کنید. هرچه آن پلتفرم بالغ‌تر باشد، می‌توانید به آن پیشنهاد اعتماد بیشتری داشته باشید.

جستجو همچنان پادشاه است. و همچنان خواهد بود.

چیزهای جدید سرگرم کننده است. مخاطبان سرگرم کننده هستند. داده های شخص اول، ستون فقرات فرضی این پیشنهادات جدید است. اما ما باید به خدمات رسانی به تقاضای موجود ادامه دهیم و به رسمیت شناختن نقش قدرتمندی که جستجو در مسیر تبدیل ادامه دارد.

با بلوغ عرضه‌های رسانه‌های خرده‌فروشی، شاهد ارتباطات و فعال‌سازی‌های بیشتری در فروشگاه خواهیم بود که برای مخاطبان، دیجیتال و فیزیکی، چه در سطح گروهی یا فردی قابل ردیابی هستند. وقتی این به طور کامل اتفاق افتاد، من با کمال میل برمی گردم و این را اصلاح می کنم. اما در این بین به جستجو ادامه خواهم داد.