چرا برندها نباید بودجه تبلیغات را خیلی سریع به نمایش درآورند؟

برای مثال، اگر خریدار «Palmolive» را پرس و جو کند، محصولات آن برند احتمالاً در SERP ظاهر می‌شوند، اما رقبایی مانند Dawn، Method یا سایر برندهای رقیب که ممکن است نامشان را نشنیده باشید نیز ظاهر خواهند شد. و به همان اندازه که دوست دارید باور کنید که برای جستجو در رسانه های خرده فروشی برای نام تجاری خود که علامت تجاری خود را دارید و میلیون ها دلار پشت سر گذاشته اید، در بالای صفحه قرار می گیرید، همیشه اینطور نیست.

قیمت این فرض می تواند از نظر از دست دادن سهم بازار و فضای قفسه دیجیتال پرهزینه باشد. پس به یاد داشته باشید، همه چیز عادلانه است و عشق و جنگ … و جستجو کنید.

حفظ تاج جستجوی خود

بنابراین، امروز با بمباران پیشنهادات برنامه‌ای و پخش جریانی در رسانه‌های خرده‌فروشی، این شما را به کجا رها می‌کند؟ همیشه تست کنید، یاد بگیرید، تکرار کنید – البته. اما هسته اصلی را نادیده نگیرید. در عوض، از این اصول برای کمک به ارزیابی پیشنهادات جدیدی که مردم در تلاش برای فروش شما هستند استفاده کنید.

ابتدا، اصول اولیه وب سایت یک خرده فروش باید کاملاً محکم باشد. دسته‌های سازمان‌یافته باید منطقی باشند، کاربرپسند باشند، حاوی چندین تصویر محصول و صفحات دقیق محصول باشند، سازگار با موبایل و جستجوی خارجی باشند. اگر محصول خود را در گوگل جستجو کنید، آیا یکی از صفحات خرده فروش با محصول شما ظاهر می شود؟ اگر محصول خود را در سایت خرده فروش جستجو کنید (نام تجاری یا نام تجاری غیر تجاری)، تجربه چگونه است؟

اگر در تبدیل یک خریدار از قبل در یک سایت خرده فروشی که صراحتاً نام تجاری شما را جستجو می کند مشکل دارید، فکر می کنید چقدر سخت تر خواهد بود که خریدار را متقاعد کنید که یک سایت خارجی را ترک کند تا روی آن آگهی تبلیغاتی کلیک کند تا به یک خرده فروش برود. ، تحقیقات خود را از نو شروع کنند و سپس تبدیل کنند؟

فرض کنید خرده‌فروش قابلیت جستجوی وحشتناکی در محل دارد و شما می‌خواهید خریداران را به محصولات خود در خارج از سایت بیاورید. می توانید هدف گذاری و لایه بندی داده های خرده فروش شخص اول را محدود کنید. اما مجدداً، هنگامی که خریدار از تجربه اولین کلیک گذشته است و سعی می کند جستجوی در محل انجام دهد یا روی محصول دیگری کلیک کند، ممکن است به دلیل تجربه ضعیف قبل از تبدیل، آن را ترک کند. این تاکتیک را تکرار کنید و حتی ممکن است استخر هدف‌گیری مجدد خود را با خریداران نادرست پر کنید که بعداً تلاش می‌کنید دوباره درگیر آن شوید، بی‌نتیجه.

خانه داری خود را انجام دهید

ما هنوز در جهانی مبتنی بر جستجو زندگی می کنیم. بله، ما به سمت برخی از توصیه‌های مبتنی بر مخاطب واقعاً هوشمند پیش می‌رویم، نه فقط مبتنی بر خرید قبلی، بلکه بسیار پیچیده‌تر. اینها شامل سبدسازی و برندسازی جدید است که به برند شما کمک می‌کند تا از قیف بالاتر برود و دسترسی را افزایش دهد. همانطور که ما به سمت نمایش قابل اندازه‌گیری، قابل پیش‌بینی و اثبات‌پذیرتر حرکت می‌کنیم، توصیه می‌کنم مراحل خانه‌داری جستجو محور زیر را برای برند خود در رسانه‌های خرده‌فروشی انجام دهید.

ارزیابی جستجوی غیر نام تجاری در محل: اگر اخیراً در فروشگاه دیجیتالی برند خود قدم نگذاشته اید، باید این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که آیا تبلیغاتی که در کنار محصولات ارگانیک نمایش داده می‌شوند مطابقت دارند یا ناهماهنگی‌هایی وجود دارد که نامناسب به نظر می‌رسند.

عبارات مارک خود را برای ارتباط و دقت جستجو کنید: فتح را بررسی کنید. آیا برندهای رقیب بر اساس شرایط برند شما پیشنهاد می دهند؟ در حالی که آمازون این اجازه را می دهد، والمارت اجازه نمی دهد. قوانین را بدانید. همچنین ممکن است نتایج شخصی بر اساس خرید و جستجوی گذشته شما وجود داشته باشد. بنابراین یک پنجره ناشناس باز کنید و توجه داشته باشید که در آن تجربه می تواند در SERP و همچنین صفحات محصول فردی که برای برند شما مهم هستند، بهبود یابد.