چرا استراتژی بازاریابی BMW به فیلمسازی بازمی گردد؟

“هدف ما در BMW این است که در قلب جادوی خلاق باشیم. کواچلا یک پلت فرم عالی است که از طریق آن می توان گفتگوهای تازه ای را با هنرمندان نوظهور با استعداد و همچنین ستاره های تثبیت شده ایجاد کرد.

تصویر
گروه اینفلوئنسرهایی که با BMW در Coachella کار می کنندبی ام و

او در پاسخ به این سوال که او و تیمش با هر اینفلوئنسر چگونه کار می کنند، ادامه داد: «محتوا باید توسط سازنده ایجاد شود.

این یک استراتژی است که در رویدادهای دیگر از جمله نمایشگاه شانگهای نیز استفاده خواهد شد.

اندازه گیری شادی

پونیکوا امیدوار است که فیلم جدید برای مخاطبان شادی به ارمغان بیاورد و توضیح می‌دهد که واکنش از طریق داشبورد KPI برند، که رسانه‌های سنتی و همچنین شنیدن اجتماعی را با «احساسات» کمپین که روزانه رصد می‌شود، اندازه‌گیری و ارزیابی می‌کند.

«در درون احساسات، ما سؤالات خاصی در پشت پرده داریم، که سپس موقعیت های تعریف شده ما را از مدل برند ما اندازه گیری می کند. و در اصل، همه چیز در مورد شادی و خوش بینی مثبت است.» پونیکوا گفت.

او افزود که دسترسی ارگانیک به اطراف فعال‌سازی‌ها برای استراتژی BMW مهم است، به‌ویژه در فضای بازاریابی تجربی که در آن فعال‌سازی زنده می‌تواند مخاطبان رسانه‌های اجتماعی را به حضور در وب سوق دهد.

او گفت: “زمان به پایان رسیده است که شما می توانید یک رویداد فوق العاده برای 200 نفر یا برای 10000 نفر ارائه دهید و تمام.”

The Calm به طور کامل در تاریخ 17 می در وب سایت BMW منتشر خواهد شد.