چرا استراتژی بازاریابی BMW به فیلمسازی بازمی گردد؟

پونیکوا نمایش قریب الوقوع را به عنوان “لحظه ای جادویی” برای برند و صنعت خودرو توصیف می کند که اولین در نوع خود است.

The Calm به تهیه کنندگی اجرایی Top Gun: Jozef Kosinski، کارگردان Maverick، بازگشتی است، اما پونیکوا قول می دهد «یکبار نیست»، اگرچه او برای فیلم های بعدی دعوت نخواهد شد.

این اولین پروژه کوسینسکی با BMW نیست. او در سال 2011 کمپین «سوخت‌گیری» خود را هدایت کرد، که به موضوع خودروهای برقی می‌پردازد که صدای موتورهای دورگرد را تولید نمی‌کنند که در تعقیب و گریزهای خودرویی با خودروهای سوخت‌سوز آشنا هستند.

تصویر
پوستر تبلیغاتی The Calm با حضور پوم کلمنتیف.بی ام و

پونیکوا ادعا می‌کند: «این فصل جدیدی برای صنعت است» و فاش می‌کند که او و کوسینسکی درباره اهمیت موضوعی که فیلمساز را در ایجاد «اولین تعقیب و گریز خودروی بی‌صدا» «قلاب» کرده است، بحث کرده‌اند.

آگاهی رانندگی

پونیکوا توضیح داد که این فیلم هیچ پیام مستقیمی از برند را تبلیغ نمی کند و راننده رابط عملکرد صوتی خود را در داستان به نمایش می گذارد تا تجربه رانندگی i7 M70 را منتقل کند.

توزیع این فیلم از طریق یک تریلر و کلیپ های کوتاه، که شامل کانال های رسانه های اجتماعی BMW می شود، با تأثیرگذاران و رسانه ها نیز برای افزایش آگاهی و افزایش بینندگان به کار گرفته می شود.

استراتژی اینفلوئنسر یکی دیگر از موارد در حال توسعه است، و پونیکوا آن را به عنوان «ایجاد خانواده ای اختصاصی» توصیف می کند که در آن برند با گروهی از رهبران فکری و خالقان در فضای خودرو در فرصت های مختلف کار می کند. او به عنوان مثال به راه اندازی ماه گذشته در طی جشنواره موسیقی و هنر کواچلا ولی در کالیفرنیا اشاره می کند و توضیح می دهد که هدف کلی ایجاد این اعتماد با سازندگان خاصی است که با هر پروژه بهتر با نام تجاری آشنا می شوند، حتی آنهایی که مختص BMW نیستند. .

برای راه‌اندازی برچسب قرمز جدید BMW XM و تقویت پیام کمپین «جرات کن»، رهبران فرهنگی مانند سوپر مدل نائومی کمپبل، هنرمند بریتانیایی اسکپتا، رپر آلمانی آپاچی 207، طراح مد ساکن نیویورک، بلودی اوزیریس و حرفه‌ای از اسکیت‌بورد ایشود ویر خواسته شد که به طرفداران رسانه‌های اجتماعی خود بیان کند که واقعاً چه کسی هستند.