چالش های پذیرش ابر ترکیبی در HCI پاسخ می یابد

کریستین مک مونیگال مدیر بازاریابی فوق العاده همگرا در شرکت اینتل است.

هرگز پیش از این نیازی به پیشرفت کسب و کارها در سفرهای دیجیتالی خود با گزینه های بیشتر برای ارزیابی ، فوریت های لازم برای پاسخگویی و پیچیدگی هایی برای درک در چشم انداز پیچیده ، فوری نبوده است. تغییر تقاضاها ، که بخشی از آن به دلیل همه گیری کووید -19 تقویت شده است ، باعث شده است که مشاغل بتوانند با سرعتی که قبلاً دیده نشده است به سوی دیجیتالی شدن جهش کنند. IDC تخمین می زند که تا سال 2022 ، 46 درصد از محصولات و خدمات سازمانی به صورت دیجیتالی تحویل داده می شود و این باعث فشار بر شرکت ها می شود تا راه های جدیدی را برای تسریع در تحول دیجیتال دنبال کنند. رهبران آینده نگر این سفر را آغاز کرده اند و مهاجرت گسترده به ابر را آغاز کرده اند ، که به عنوان ضربان قلب تحول دیجیتالی عمل می کند و پایه و اساس نوآوری های آینده را ایجاد می کند.

اما اگر تحول دیجیتالی آسان بود ، هر سازمانی این کار را انجام می داد. بجای، سه چالش مشترک رخ می دهد و اغلب می تواند مانع پیشرفت سازمان شود:

معماری ابرهای متعدد برنامه ها و داده ها همچنان در حال افزایش و در ابرهای مختلف هستند. مدیریت آنها برای کاهش تأخیر ، در دسترس بودن و حاکمیت داده ها یک کار پیچیده است.

تعادل قدیمی با جدید. در برخی موارد ، مهاجرت فوری و سریع به ابر هزینه بر بوده است. برنامه های کاربردی یا حجم کاری که به ابر منتقل شده اند ممکن است در محیط محلی مناسب تر باشند. کسب و کارها برای به روز رسانی برنامه های قدیمی خود به انعطاف پذیری بیشتری نیاز دارند تا به مرور زمان بومی ابر شوند. به طور همزمان ، زیرساخت های داخلی باید مدرن شوند تا بتوان آن را کارآمدتر ، مقیاس پذیرتر و کارآمدتر کرد-در واقع ، برای شبیه سازی بیشتر به ابر.

امنیت. نیروی کار مدرن غیر متمرکز است و سطح حمله برای سازمان ها را افزایش می دهد. این امر نیازمند یک استراتژی امنیتی جدید و پویا است که جامع باشد.

بنابراین ، پاسخ شرکت ها برای مقابله با این چالش ها چیست؟ پایه عملی برای زیرساخت های دیجیتالی مدرن است ابر ترکیبیبه این برنامه استقرار برنامه ها را در مکان های مختلف بهینه می کند و سطح نهایی چابکی را بر اساس تغییر الزامات تجاری ارائه می دهد. قسمت داخلی ابر ترکیبی به بهترین شکل از طریق زیرساخت های بیش از حد همگرا یا HCI مستقر می شود ، که مدرن سازی را امکان پذیر می کند و با ترکیب قدیمی و جدید ، انتقال را آسان می کند.

با ترکیب منابع محاسباتی و ذخیره سازی مجازی و نرم افزارهای هوشمند بر روی سخت افزار سرور استاندارد ، این رویکرد باعث ایجاد بلوک های ساختمانی انعطاف پذیر می شود که در عین ایجاد چابکی بیشتر ، جایگزین یا بهینه سازی زیرساخت های قدیمی است. با این رویکرد ، بسیاری از قسمتها گرد هم می آیند تا نسخه ای از زیرساخت ابری را ارائه دهند که دارای مقیاس پذیری پویا و عملیات ساده است.

دستیابی به چابکی از طریق ابر ترکیبی

ارائه سطوح بالای عملکرد یک نیاز برای محیط های فناوری اطلاعات است که بر پایگاه های اطلاعاتی و ماموریت های حساس تاخیر تکیه می کنند. این امر به ویژه در محیط های پویا که رشد داده ها ثابت است و دسترسی مداوم یک نیاز است ، اغلب با تقاضا برای تجزیه و تحلیل ها و بینش های جدید همراه است. توانایی برآوردن آسان این الزامات عملکرد و مقیاس پذیری برای هر شغلی که از زیرساخت های متراکم استفاده می کند ضروری است.

مایکروسافت و اینتل با هم همکاری می کنند تا بهترین نرم افزار را به دست آورند و آن را با بهترین فناوری های سخت افزاری ترکیب کرده و زیرساخت های انعطاف پذیر را برای سازمان ها فراهم آورند که بتوانند با چابکی به خواسته های امروز بپردازند و سرعت تحول دیجیتالی را تعیین کنند.

انعطاف پذیری همراه با مدیریت یکپارچه

حل چالش جهت یابی و ساده سازی معماری های مختلف ابر نیاز به یک صفحه کنترل دارد که مدیریت ساده منابع محلی و عمومی را بر اساس ابر ارائه می دهد. پیشنهاد ترکیبی موجود از طریق Azure Stack HCI (ارائه شده به عنوان خدمات) پاسخ جامعی برای این چالش ارائه می دهد. با استفاده از Azure Stack HCI و خدمات یکپارچه مانند Azure Arc ، می توانید منابع داخلی را به همراه منابع ابری عمومی Azure از یک صفحه کنترل واحد به راحتی مدیریت و مدیریت کنید.

هر گونه ابر ترکیبی قابل اجرا نیاز به کاهش پیچیدگی از طریق مدیریت ساده و افزایش چابکی ، مقیاس پذیری و عملکرد دارد. شما می توانید عملیات و مقیاس موجود را با سرعتی مطابق با نیازهای خود با سخت افزار بهینه سازی شده و عملکرد قدیمی و بهبود مجازی سازی حجم کار حفظ کنید. Azure Stack HCI به طور موثری تعادل قدیمی و جدید را پشتیبانی می کند و از تکامل عملیات داخلی پشتیبانی می کند تا بخشی از مدل عملیاتی ابر شما شود ، از مرکز داده اصلی تا لبه و ابر.

مدیریت یکپارچه همچنین شامل حفظ وضعیت امنیتی جامع و جامع است تا بتوان خطرات مرتبط را بدون از بین بردن اثر بخشی مدیریت کرد. با افزایش پیچیدگی محاسبات در مرکز داده ، لبه و ابر ، در صورت عدم رسیدگی می تواند خطرات را افزایش دهد. امنیت باید با تحول دیجیتال همراه باشد. اینتل و مایکروسافت با یک پایه قابل اعتماد ، از نرم افزار تا لایه سیلیکون ، پیشرو هستند. ما به زودی چندین فناوری جدید را برای ایمن سازی داده ها در زمان استراحت و در حال استفاده اعلام می کنیم و در مقاله بعدی این مجموعه در مورد حفاظت و رعایت اطلاعات عمیق تر صحبت خواهیم کرد.

یک پایه سخت افزاری برای مدیریت دیجیتالی شدن همه چیز

با توجه به افزایش وابستگی به ابزارهای تحلیلی و هوش مصنوعی برای بینش داده ها برای مدیریت عملیات و نقاط تماس مشتریان ، اهمیت نیمه هادی ها همچنان در حال افزایش است. این جهش دیجیتالی تقاضا برای قدرت محاسباتی بیشتر را افزایش می دهد – ناگهان ، زیرساخت های یک سازمان از تاکتیکی به مرکز فرصت های تجاری استراتژیک جدید تبدیل شده است.

ایجاد زیرساخت سخت افزاری که مطابق خواسته های تجاری باشد یکی از کلیدهای باز کردن پتانسیل یک ابر ترکیبی چابک است که می تواند حجم کار را با سرعت و سهولت در محیط های مختلف جابجا کند. ماموریت اینتل ارائه بهترین پایه فناوری با قابلیت های داخلی در عملکرد ، هوش مصنوعی و امنیت است که فرصت های تجاری جدیدی را در آینده و آینده ایجاد می کند. در مرکز این پایه ، پردازنده های نسل سوم Intel® Xeon® Scalable قرار دارند.

اینتل و مایکروسافت برای کاهش زمان مورد نیاز برای ارزیابی ، انتخاب و خرید ، ساده سازی زمان استقرار زیرساخت های جدید با استفاده از فناوری هایی که کاملاً یکپارچه ، آزمایش شده و آماده اجرا هستند ، همکاری می کنند. به عنوان گواه این امر ، مایکروسافت و اینتل اخیراً Azure Stack HCI را با آخرین فناوری های اینتل آزمایش کردند و 2.62 میلیون سفارش جدید SQL Server در دقیقه به نمایش گذاشتند ، یکی از محبوب ترین حجم کاری در بین شرکت ها. این پیکربندی های بهینه شده به عنوان Intel® Solutions for Azure Stack HCI از چندین سرور نصب شده و شرکای مقیاس موجود است.

برآوردن نیازهای محیط های پویای فناوری اطلاعات

هیچ وقت زمان پویاتر برای مشاغل نبوده است. اکنون زمان پذیرش ابر ترکیبی است Azure Stack HCI یک مسیر جدید و آسان را برای ترکیبی ترسیم می کند ، با اینتل پایه فناوری برای مدرن سازی و تبدیل زیرساخت به مزیت استراتژیک.

اگر آمادگی بهینه سازی مدیریت ، عملکرد و هزینه ها را همزمان با ادغام مرکز داده و زیرساخت های داخلی در محیط ترکیبی و چند ابر خود دارید ، امروز درباره Azure Stack HCI بیشتر بدانید.

جدیدترین سیستم های مبتنی بر Intel Azure Stack HCI و نوآوری مداوم را در Azure.com/HCI ببینید. در آنجا ، نرم افزار را بارگیری کنید ، که مایکروسافت آن را برای یک دوره آزمایشی رایگان 60 روزه در دسترس قرار داده است.

این محتوا توسط Microsoft Azure و Intel تولید شده است. این توسط تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.