پس از حذف Paywall، ترافیک کوارتز به کاهش خود ادامه می دهد

Felix Danczak، مدیر ارشد تجربه مشترکین در پلتفرم اشتراک Zuora، گفت: این استراتژی محتوا در مورد چهره احتمالاً نقشی در کاهش ترافیک داشته است. کوارتز سال‌ها صرف پرورش مخاطبانی کرد که مایل به اشتراک در خبرنامه‌هایش و پرداخت هزینه گزارش بودند، سپس مسیر خود را معکوس کرد تا مدلی رایگان بر اساس حجم را بپذیرد.

Danczak گفت: “اگر استراتژی اصلی شما بر روی خبرنامه ها و اشتراک ها متمرکز شده باشد، سپس برای تاکید بر ترافیک آن را به عقب برگردانید، اکنون هم مخاطب ترافیک و هم مخاطبان خبرنامه را بی انگیزه کرده اید.” “این کمی مانور زمین سوخته است.”

بدتر شدن این مشکل، مهاجرت سایت در تابستان، که در آن رسانه G/O کوارتز را به سیستم مدیریت محتوای خود، Kinja منتقل کرد، به قدرت موتور جستجویی که کوارتز طی یک دهه انتشار ایجاد کرده بود، آسیب رساند.

بر اساس گزارش Comscore، در سال 2022، ترافیک از 6.3 میلیون بازدیدکننده در آوریل به 1.4 میلیون بازدیدکننده در آگوست کاهش یافت. طبق گزارش SimilarWeb، ترافیک از 8.5 میلیون بازدیدکننده به 3.9 میلیون بازدیدکننده در همان بازه زمانی کاهش یافته است.

اگرچه ناامیدی ناشی از آن در کوارتز به شدت احساس شده است، سایر عناوین رسانه های G/O نیز دچار انحراف شده اند.

در هفته‌های اخیر، خروج‌های قابل توجهی از رسانه‌های G/O شامل دیوید اوالت، سردبیر Gizmodo است که برای پیوستن به پیام‌رسان ترک می‌کند. ونسا دی لوکا، سردبیر The Root; و باب سوروکانیچ، سردبیر Jalopnik.

استخدام مدیر تحریریه کهنه کار در ژانویه، مریل براون، اعتماد به نفس کمی را برانگیخت، همانطور که اخیراً روری کارول به عنوان سردبیر جدید Jalopnik به کار گرفته شد. اما چشم انداز کوارتز، و همچنین مجموعه گسترده تر G/O Media، نامشخص است.

یکی از افراد آشنا به این موضوع گفت: «این مکان غم انگیزی برای کار است. “هیچ رشد، نوآوری و هیجانی وجود ندارد.”