پس از حذف Paywall، ترافیک کوارتز به کاهش خود ادامه می دهد

با این حال، به گفته مارشال، کاهش تعجب آور است.

مارشال گفت: «اگر هدف شما تلاش برای دستیابی به مخاطبان بزرگ‌تر بود، حذف paywall قطعاً نباید مانع این کار شود.

اما با توجه به مصاحبه با کارشناسان، و همچنین افرادی که با این موضوع آشنا هستند و خواستار ناشناس ماندن شدند تا صادقانه صحبت کنند، یک عامل نقش مهمی در توضیح این ریزش داشته است: مالکیت جدید کوارتز.

یک خرید پیچیده

به گفته یک منبع آگاه، دو هفته پس از اینکه کوارتز دیوار پرداخت خود را حذف کرد، G/O Media این ناشر را با حدود 4 میلیون دلار خریداری کرد، رقمی که قبلا گزارش نشده بود.

در آن زمان، این شرکت تقریباً 8 میلیون دلار درآمد داشت اما بین 2 تا 3 میلیون دلار ضرر داشت. یکی از نمایندگان G/O Media با این ارقام مخالفت کرد.

از آن زمان، مهاجرت تقریباً نیمی از اتاق خبر، همراه با مهاجرت پلت فرم ناهموار و تغییر استراتژی تحریریه، کاهش خوانندگان را تشدید کرده است.

یکی از نمایندگان G/O Media گفت: “دسترسی کوارتز را نمی توان به طور کامل توسط Comscore شمارش کرد، با توجه به مخاطبان جهانی، خبرنامه ها، مخاطبان پادکست، دسترسی اجتماعی و غیره.” همانطور که گفته شد، همانطور که ما در حال بهبود سایت هستیم، ترافیک ایالات متحده به طور خالص کاهش یافته است، اما ما شاهد افزایش مشترکان خبرنامه بوده ایم.

برای G/O Media، که عمدتاً از طریق تبلیغات نمایشی کسب درآمد می‌کند، این وضعیت به اضطراب داخلی منجر شده است و سؤالاتی را در مورد ارزش خرید و دوام مدل کسب‌وکار G/O Media به طور گسترده‌تر ایجاد می‌کند.

سال گذشته، این شرکت خصوصی شکست خورد، اگرچه جیم اسپانفلر، مدیر اجرایی، با توجه به شرایط اقتصادی، نتیجه را به عنوان یک برنده ارزیابی کرد.

اسپانفلر با این حساب مخالفت کرده و گفته است که هر دو کوارتز و G/O Media سودآور هستند.

“یک سال می گذرد – کوارتز چه دستگاه های خانگی تولید کرده است؟” از یک فرد آشنا پرسید. “قرار بود این یک برد بزرگ باشد. آیا مخاطب رشد کرده است؟ نقطه مثبت کجاست؟»

قطع ارتباط فرهنگی، خروج کارکنان و تغییر استراتژی محتوا

از همان ابتدا، ادغام سوالاتی در مورد شیمی فرهنگی ایجاد کرد.

جایی که کوارتز به گزارش‌های دقیق و عمیق طراحی شده، مانند راهنماهای میدانی خود افتخار می‌کرد، مدل G/O Media از حجم و تعداد بازدید از صفحه حمایت می‌کند. برای به دست آوردن یک جریان ثابت از خوانندگان پرواز، مجموعه G/O وب سایت ها، که شامل Jezebel، Gizmodo و The Root می شود، بر ابزارهایی مانند نمایش اسلاید، لیست ها و تجمیع اخبار متکی است.

سایر موارد اصطکاک، از جمله سیاست نامطلوب بازگشت به دفتر، کاهش فرصت‌ها برای رشد شغلی و قانون پوشش محافظه‌کارانه‌تر، از جمله سیاست کوتاهی نکردن، کارکنان را بیشتر رتبه‌بندی کرده است.

به گفته افراد آشنا، در مجموع، این تغییرات باعث شده است که 19 خبرنگار کوارتز در سال گذشته شرکت را ترک کنند و تقریباً 24 نفر از تعداد 50 نفر پیش از خرید باقی مانده است. توقف استخدام که در ماه ژانویه در سراسر رسانه G/O اجرا شد، کوارتز را از جایگزینی همه نقش‌های خالی به جز یکی از نقش‌های خالی جلوگیری کرد.

اکنون، انتظار می‌رود که کارکنان باقی‌مانده حداقل یک داستان در روز منتشر کنند، یک کلیپ بسیار سریع‌تر از تعداد ۱۲ داستان در ماه قبل از خرید. منابع گفتند که در سایر املاک رسانه G/O، نویسندگان باید روزانه سه داستان تولید کنند. به گفته یکی از افراد آشنا، کاهش 60 درصدی بودجه فریلنسری که در ماه ژانویه در سراسر مجموعه G/O Media وضع شد، کارکنان را بیشتر تحت فشار قرار داده است.