البته، این برای کسانی از ما در این صنعت از چند جهت نگران کننده است. انتقال اکوسیستم ما به مسیری سبزتر، اقدامی بزرگ است که نیازمند زمان و توجه است و میتواند بر نتایج نهایی برای سهامداران در سراسر رسانه و چشمانداز بازاریابی تأثیر بگذارد.
با این حال، همه اینها جنبه مالی مثبتی دارد: این یک فرصت تجاری کلیدی است که می تواند برای کسانی که در صنعت تبلیغات هستند درآمد ایجاد کند، در حالی که سلامت سیاره ما را کنترل می کند.
این داستان بخشی از بسته دیجیتالی Adweek’s State of Sustainability است که راهحلهای بازاریابی متمرکز بر آب و هوا را در فضاهای زیبایی، تجربی و رسانهای مورد توجه قرار میدهد و بررسی میکند که چگونه صنعتی که برای هدایت مصرف ساخته شده است در حال سازگاری برای کاهش تأثیر آن است.