پاکسازی زباله های تبلیغاتی دیجیتال به نفع همه است

تبلیغات در یک محیط کم درهم و برهم در جلب اعتماد به برند موثرتر بوده و برای مصرف کنندگان به یاد ماندنی تر است.

و پاداش؟ در حالی که در حال انجام آن هستیم، به اصلاح دوره می رسیم. ما اکنون فرصت فوق العاده ای داریم تا نحوه اجرای تبلیغات را تغییر دهیم و موفقیت متوازن را برای همه ذینفعان تضمین کنیم.

با توجه به داده های Scope3 و Ebiquity، یک نمایش برنامه ریزی شده برای یک آگهی تبلیغاتی معادل 0.67 گرم معادل دی اکسید کربن (CO2e) است. یک میلیون بار نمایش تبلیغات برابر با یک تن متریک CO2e است. (این یک پرواز رفت و برگشت از بوستون به لندن به ازای هر مسافر است.) اکنون که تأثیر تبلیغات بر محیط زیست را می دانیم، بیایید هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا با کاهش شلوغی، ردپای خود را به حداقل برسانیم.

پاک نگه داشتن خلاقیت

علاوه بر پرداختن به محیط های به هم ریخته، بازنگری در قالب های خلاقانه ما چگونه است؟

قالب‌های با پهنای باند کم (یعنی تبلیغات ثابتی که مزاحم نیستند، به وضوح برچسب‌گذاری شده‌اند و بیش از 15 درصد از قسمت قابل مشاهده صفحه وب را اشغال نمی‌کنند) انتشار کمتری ایجاد می‌کنند. این نوع تبلیغات در یک محیط کم به هم ریختگی می تواند به ناشران و تبلیغ کنندگان کمک کند تا انتشار C02e را تا حدود 11.5 برابر در مقایسه با صفحات وب با شلوغی بالا کاهش دهند. و اگر می‌پرسید که این تغییر چگونه می‌تواند برای نحوه ایجاد و ارائه تبلیغات مفید باشد، اجازه دهید آن را به این صورت بیان کنیم: قالب‌ها و انتخاب‌های خلاقانه راهی مستقیم برای تبلیغ‌کنندگان برای کاهش یا محدود کردن مصرف انرژی/ انتشار کربن است و می‌تواند تأثیری ماندگار داشته باشد. .

در حالی که ممکن است به دیدن تبلیغاتی که از انیمیشن و سایر ویژگی‌های رسانه غنی استفاده می‌کنند عادت کرده‌ایم، خلاقیت با پهنای باند کم فرصتی منحصربه‌فرد برای مشخص کردن پیام‌ها و تصاویری که واقعاً با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار می‌کنند، فراهم می‌کند. حذف جلوه‌های ویژه و گرافیک‌های سنگین و تقطیر خلاقیت به چیزی تمیز، سبک و قدرتمند می‌تواند یک پیروزی در چندین جبهه باشد.

با حفظ تمرکز بر به حداقل رساندن درهم و برهمی و انتخاب‌های خلاقانه‌تر، صنعت تبلیغات می‌تواند ردپای کربن تبلیغات دیجیتال را در سراسر پلتفرم‌ها کاهش دهد و تقاضای کاربران را تامین کند. در همان زمان، ما نسل جدیدی از پیشنهادات تبلیغاتی ممتاز ایجاد خواهیم کرد که در نهایت پول بیشتری را برای صنعت به ارمغان خواهد آورد.

و با توجه بیشتر مصرف کنندگان به پایداری، ممکن است یک “اثر هاله” وجود داشته باشد که بر برندهایی که به این شیوه جدید پایدار تبلیغ می کنند تأثیر مثبت بگذارد. این نیز می تواند انگیزه های جدیدی برای درآمدزایی ایجاد کند.

مزایای بی نظمی محیط آنلاین

همانطور که یافته های مطالعه Magna نشان می دهد، برندها و مصرف کنندگان هر دو می توانند از درهم ریختگی کمتر بهره ببرند. تبلیغات در یک محیط کم درهم و برهم در جلب اعتماد به برند مؤثرتر است و برای مصرف کنندگان به یاد ماندنی تر است، که نشان می دهد مارک ها می توانند در چشم انداز متمرکز بر پایداری امروزی رقابتی باقی بمانند و با گوش دادن به خواسته های مصرف کنندگان خود، هزینه ها را بهبود بخشند.