پاکسازی زباله های تبلیغاتی دیجیتال به نفع همه است

اخیراً، دولت‌های محلی در فرانسه خواستار بریده شدن صفحه‌های تبلیغات دیجیتال خارج از خانه به دلایل مختلف شده‌اند که پایداری در میان آنها کلیدی است. در حالی که آلودگی بصری یک نگرانی است، به هم ریختگی در همه جا وجود دارد، از جمله در تبلیغاتی که آنلاین می بینیم.

پایداری نقشی حیاتی در سال‌های آینده ایفا خواهد کرد و گنجاندن آن در هسته استراتژی سازمانی برای برآورده کردن تقاضای مصرف‌کننده و الزامات نظارتی حیاتی خواهد بود.

شکی نیست که اتخاذ یک سبک زندگی سبزتر و آگاهانه تر در سال های اخیر به دلیل قریب الوقوع شدن تغییرات آب و هوا به طور فزاینده ای ضروری شده است. صنعت تبلیغات شروع به توجه جدی به پایداری کرد در سال 2022، همانطور که مصرف کنندگان آن را در اولویت قرار دادند، بسیاری از برندها اکنون گام های مشخصی برای کاهش ردپای CO2 خود از بازاریابی خود برمی دارند. همچنین نیاز آشکاری برای دولت‌ها وجود دارد که سیاست‌های خود را برای دستیابی به توافق پاریس کاهش دهند و این باعث شده است که سازمان‌ها به فکر تغییر فعالیت‌های خود برای آگاهی بیشتر از محیط‌زیست باشند.

وقتی صحبت از تبلیغات دیجیتال به میان می‌آید، اگر تبلیغات موجود را برای ایجاد محیطی پاک‌تر و ارائه تعداد کمتری از تبلیغات حذف کنیم، چه می‌شود؟ بر اساس یک مطالعه آزمایشی رسانه ای اخیر با Magna IPG، فرصت های تبلیغاتی کمتر به معنای قیمت گذاری عالی برای آنچه در دسترس است است، و محیط های نامرتب منجر به یادآوری بهتر تبلیغات می شود.

پس چگونه می‌توانیم محیطی پاک‌تر ایجاد کنیم و از فرصتی که رسانه‌های کربن‌زدایی شده به ارمغان می‌آورند، استفاده کنیم؟

سود بلند مدت در مقابل سود کوتاه مدت

برای شروع، باید در مورد پایداری بلندمدت فکر کنیم و منافع مالی را در نظر بگیریم. به‌عنوان کسب‌وکار، به دلیل فشار برای نشان دادن رشد، چه نتایج ماه به ماه و چه نتایج فصلی، اغلب مجبور می‌شویم به یک برنامه کوتاه‌مدت فکر کنیم. اما تمرکز ما واقعاً باید روی افق باشد.

برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت نتایج سریع و مؤثری را با هزینه‌های بالقوه کمتر به همراه دارد، اما اقدامات بلندمدت به دلیل بازگشت سرمایه (ROI) مطلوبی که به همراه دارد و پتانسیل گسترده‌ای برای ارتقای سلامت مالی سازمان شما و در نهایت صنعت در اولویت قرار دارد. بزرگ