ویدئو: چگونه تجدیدپذیرهای ارزان قیمت و افزایش فعالیت ها سیاست آب و هوا را تغییر می دهد

در صورت تصویب قوانین نزدیک به شکل فعلی ، این اقدامات اولین قوانین مهم آب و هوا در کشور را مشخص می کند. مهمترین آنها ، برنامه عملکرد برق پاک است ، که از پرداختها و مجازاتها برای تشویق شرکتهای برق برای افزایش سهم خود از برق بدون کربن استفاده می کند (توضیحات قبلی ما را اینجا بخوانید).

سایر سخنرانان روی صفحه ، با عنوان Cleaning Up the Power Sector ، در مورد ایجاد آن برنامه توصیه کردند. آنها شامل لیا استوکس ، دانشیار متمرکز بر سیاست انرژی و آب و هوا در دانشگاه کالیفرنیا ، سانتا باربارا بودند. و جسی جنکینز ، استادیار و محقق سیستم های انرژی در دانشگاه پرینستون.

“یک نویسنده ، یک دانشمند سیاسی و یک مدلساز انرژی وارد یک پنل MIT می شوند …”

جولیان شجاع Noisecat

آنها در طول جلسه استدلال کردند که این قانون ، برای اطمینان از اینکه 80 درصد از برق کشور از منابع پاک تا سال 2030 تامین می شود ، م thanثرتر و از نظر سیاسی امکان پذیرتر از روش های رقابتی است ، از جمله مالیات بر کربن که توسط بسیاری از اقتصاددانان مورد علاقه است.

استوکس می گوید: “وقتی … ما به مردم می گوییم:” ما استفاده از کالای اساسی را که انرژی است برای شما گران تر می کنیم “که چندان محبوب نیست.” “این نظریه تغییر سیاسی با واقعیت نابرابری درآمد در این کشور مغایرت دارد.”

او می افزاید: “پارادایم متفاوت این است که بگوییم:” به جای گران کردن استفاده از سوخت های فسیلی ، اجازه دهید استفاده از مواد تمیز ارزان تر شود. “

اما باید دید آیا اندازه گیری برق پاک و سایر مواد اقلیمی تصویب خواهد شد و به چه شکلی. حتی برخی از سناتورهای دموکرات در کنگره تنگاتنگ ، آنچه را که به عنوان هزینه های زیاد در لوایح تصور می کنند ، کنار گذاشته اند.

Julian Brave Noisecat ، نایب رئیس سیاستگذاری و استراتژی در Data for Progress تاکید کرد که با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در زمینه آب و هوا ، منافع تأمین منابع مالی خوب و سیاسی و تأسیسات و سوخت های فسیلی همچنان مانع تلاش برای بازسازی سیستم های انرژی در سرعت و مقیاس مورد نیاز می شود. ، که جلسه را مدیریت کرد.