این مجموعه در کانال های رسانه های اجتماعی این برند و در گالری های مجازی توزیع شد تا جوانان پرو را هدف قرار دهد تا ارتباط بین اثر و برند خودرو برقرار شود.
یک ویدیوی توضیحی تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز در کنار این چهار اثر هنری منتشر شده است.
وام
نمایندگی: VMLY&R Lima
آگهی دهنده: Derco
برند: سیتروئن
مدیر عامل: ادواردو گریسول
ECD: کریستین “تین” سانچز
مدیر ارشد اجرایی: ژیزل سارا
سی دی: میگل استلا / جفرسون کورتاواریا
کارگردان هنری: ژان ناوارو
هنرمند VFX: خورخه آلبورنوز
کپی رایترها: کیمبرلی فرناندز / جفرسون کورتاواریا
تیم حساب کاربری: رهبر تیم – ملیسا ساریو // سرپرست – ایندیرا کروز
تهیه کننده: فابینیو پاندو
مدیر بازاریابی: کریستین کوردووا
مدیر برند: خوزه بدویا