هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی سیتروئن، ارتباط فرانسوی آن را ارتقا می دهد

برند خودروسازی سیتروئن متعلق به Stellantis در مارس 1919 به دنبال تجربه آندره سیتروئن در تولید تسلیحات برای ارتش فرانسه در طول جنگ جهانی اول تاسیس شد. اولین خودرو تنها چند ماه پس از پایان جنگ معرفی شد و در پاریس به نمایش گذاشته شد.

بیش از 100 سال از آن روز می گذرد، این شرکت به یکی از نمادین ترین برندهای بین المللی فرانسه تبدیل شده است و تنها در سال 2021 بیش از 780000 خودرو فروخته است.

با وجود این میراث و موفقیت، این برند متوجه شد که در یکی از مناطق آمریکای جنوبی -پرو- رانندگان جوان‌تر آن سیتروئن را با کشور مبدا آن مرتبط نمی‌دانند.

تصویر
بازسازی هوش مصنوعی از نقاشی سزان با یک سیتروئن. سیتروئن

این امر باعث شد تا آژانس تبلیغاتی محلی خود VMLY&R Lima را موظف کند که این نظارت را اصلاح کند و در نتیجه کمپینی تولید شد که خودروها را در میان دیگر افسانه های فرانسه قرار دهد.

تصویر
بازسازی هوش مصنوعی از نقاشی مونه با یک سیتروئن.

با کمپین «ارتباط مجدد فرانسوی»، آژانس شروع به استفاده از برخی از معروف‌ترین آثار هنری فرانسوی کرد و از هوش مصنوعی مولد برای ساخت آثاری از هنرمندان برجسته این کشور استفاده کرد: پل گوگن، کلود مونه، اوژن دلاکروا، پل. سزان و ادوارد مانه.

تصویر
بازسازی هوش مصنوعی نقاشی مانه با سیتروئن.

بازآفرینی هر شاهکار هنری این بار شامل چیزی متفاوت است: شناخته شده ترین خودروهای سیتروئن. هر نقاشی همچنین بیانیه متفاوتی دارد، به عنوان مثال: “سیتروئن به اندازه مونه فرانسوی است.”