همه چیز زیبایی در یک مکان

Ulta Beauty خود را به عنوان مقصد برتر زیبایی آمریکا تثبیت کرده است و به مشتریان مجموعه ای بی نظیر از بیش از 25000 محصول از بیش از 500 برند ارائه می دهد. از لوازم آرایشی گرفته تا عطرها و همه چیز در این بین – از جمله خط برچسب خصوصی فروشگاه – Ulta در مورد این است که افراد را قادر می سازد تا فرصت ها را کشف کنند و قدرت زیبایی را روزانه تجربه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داستان موفقیت Ulta Beauty، با معاون بازاریابی و رسانه یکپارچه آن، کارلا دیویس صحبت کردیم. او در آخرین قسمت از پادکست The Speed ​​of Culture به بنیانگذار و مدیر عامل سوزی، مت بریتون می‌پیوندد تا رویکرد خود را برای ایجاد برند منحصر به فرد Ulta Beauty، هدایت رشد آنها از طریق برنامه‌های وفاداری و ارائه یک تجربه زیبایی استثنایی برای مشتریان خود به اشتراک بگذارد.

دیویس یک مدیر بازاریابی جهانی برنده جوایز است که دیدگاه و تاثیرش در تعریف مجدد زیبایی است. او در سال 2019 به عنوان زنان مبتکر برند شناخته شد، در سالن دستاوردهای فدراسیون تبلیغات آمریکا در سال 2020 شناخته شد و سه بار جایزه تبلیغاتی افی را دریافت کرد. قبل از Ulta Beauty، دیویس نقش های مختلفی در بازاریابی در شرکت های Fortune 500 از جمله PepsiCo، Johnson & Johnson و Kraft Foods داشت. او سفر خود را در صنعت زیبایی در Fashion Fair Cosmetics آغاز کرد.

با بررسی نکات کلیدی این قسمت در زیر، تاکتیک های برنده شدن برای ایجاد یک برند زیبایی موفق را بیاموزید.

نکات کلیدی:

  • 07:35 – 09:26 – همه چیز زیبایی همه در یک مکان – دیویس در ماموریتی برای رسیدن به ارتفاعات جدید به Ulta Beauty ملحق شد و از همان آغاز تأسیس برند، به بررسی آنچه آنها را واقعاً خاص می کرد، پرداخت. او به این بینش اصلی پرداخت – که اولتا مقصدی بی‌نظیر برای همه چیزهای زیبایی در یک مکان است – و سپس شروع به برقراری ارتباط با آن به روشی عالی و احساسی کرد.
  • 10:48 – 12:38 – جوایز نهایی – Ulta Beauty با برنامه وفاداری خود موفقیت چشمگیری داشته است. آنها با 40 میلیون عضو، پیروانی بزرگتر از کشور کانادا جمع کرده اند! برنامه مبتنی بر نقطه آنها فقط در مورد پاداش نیست، بلکه حول این ایده است که زیبایی شما را دوست دارد – ایجاد یک ارتباط عاطفی که به رشد سال به سال ادامه می دهد.
  • 16:02 – 17:45 – محتوای سلطنتی – دیویس معتقد است محتوا پادشاه است و به برندها کمک می کند تا خود را در زندگی و لحظات مردم ببافند. او برای اینکه پیام اولتا واقعاً با مخاطبان مناسب طنین انداز شود، به درک رفتارها و اهداف رسانه مصرف کننده می پردازد.
  • 20:16 – 22:30 – یک تجربه همه کاناله – در دنیای دیجیتال امروزی، رقابت برندهای زیبایی هم در فروشگاه های فیزیکی و هم در فروشگاه های آنلاین حیاتی است. مصرف کنندگان ممکن است وب سایت شما را مرور کنند یا نظرات رسانه های اجتماعی را حتی در هنگام خرید در فروشگاه شما مطالعه کنند و انتظار تجربه یکپارچه بین این دو کانال را داشته باشند. بنابراین، ایجاد یک تجربه omnichannel ثابت برای رشد و موفقیت مستمر ضروری است.