هدف Eos این است که با کمپین Foxy “مقدار مناسبی از Weird” باشد

Eos و آژانس رکورددار آن Mischief @ No Fixed Address به دلیل افزایش مرزها در بازاریابی شناخته شده اند، چه با عرضه نسخه محدود کرم اصلاح “Bless Your F*ing Cooch” و چه با هدف قرار دادن مردانگی سمی با گسترش آن در رده مردان. اما آخرین تلاش آن باعث شد که این برند به این فکر کند که آیا آنها بیش از حد پیش رفته اند.

کمپین جدید این برند آرایشی با عنوان “پوست بسیار نرم حتی چیزهای نرم که فکر می کنند شما نرم هستند” برای تبلیغ کرم اصلاح 24 ساعته شی باتر راه اندازی شد. یک نقطه زنی را نشان می دهد که با سگش روی کاناپه خود نشسته است و توضیح می دهد که این محصول پوست او را چنان نرم کرده است که سگ اکنون می خواهد او را نوازش کند.

روباه دیگر روباهی انسان‌نما را نشان می‌دهد که مشاهده می‌کند در حالی که انسان‌ها اغلب می‌خواهند خز آن را به عنوان کت بپوشند، افرادی که با Eos اصلاح می‌کنند، پوست آن‌قدر نرم هستند که لباس‌های دوست‌داشتنی نیز می‌سازند. یک زن زنده روی شانه‌های روباه نشان داده می‌شود و یادداشت می‌کند که برای کنسرت عجیب و غریب اعتبار دانشگاه را دریافت می‌کند.

برخی ممکن است به بازاریابی کرم اصلاح ما نگاه کنند و فکر کنند که این کار بسیار خطرناک است. اما در واقعیت، مخاطره‌آمیزترین کاری که یک بازاریاب می‌تواند انجام دهد این است که پول هنگفتی را صرف کاغذدیواری کند که نادیده گرفته می‌شود. “یک یا دو ضربه عملکرد محصول Eos و بازاریابی جسورانه و غیرقابل چشم پوشی ما باعث رشد واقعی تجارت می شود.”

یک تعادل ظریف

ایده اولیه این کمپین بیشتر با فیلم ترسناک The Silence of the Lambs در سال 1991 مشترک بود.

دانا باکهورن، مدیر خلاقیت Mischief به Adweek گفت: «ما شروع کردیم به همه افراد عجیب و غریب یا چیزهایی که از نرم شدن انسان‌ها خوشحال می‌شوند. پس از طی کردن چندین مسیر هولناک (لامپ های پوستی قاتل سریالی یک نه فوری بود)، روی مقدار مناسبی از مسیرهای عجیب فرود آمدیم.

این کمپین در طول تابستان اجرا می‌شود و نسخه‌های 15 و 30 ثانیه‌ای آن‌ها در یوتیوب ظاهر می‌شوند و در CTV پخش می‌شوند.