هدف خلبانان جدید کیسه های قابل استفاده مجدد، شکستن عادت پلاستیکی آمریکا است

برای خلبان ها خیلی دیر است؟

با این حال، برخی از کارشناسان محیط زیست استدلال می کنند که برای برنامه های آزمایشی خیلی دیر شده است. با توجه به میزان پلاستیکی که در حال حاضر به اقیانوس‌های ما جاری می‌شود (۸ میلیون تن در سال) و این واقعیت که در بدن انسان، خون و شیر مادر یافت می‌شود، اقدامات جدی‌تری از جمله قوانین مورد نیاز است.

“ما به خوبی از نقطه ای که به برنامه های آزمایشی نیاز داریم گذشته ایم. جودیت انک، رئیس Beyond Plastics و مدیر سابق EPA منطقه ای، به Adweek گفت: ما باید کیسه های پلاستیکی را ممنوع کنیم و کیسه های غیر پلاستیکی، مقرون به صرفه و قابل استفاده مجدد را به طور گسترده در دسترس عموم قرار دهیم.

تغییر به کیسه های قابل استفاده مجدد علم موشکی نیست. اما ما به قوانینی در کتاب‌ها نیاز داریم که کیسه‌های پلاستیکی را ممنوع کنند تا به طور مؤثر به این مشکل رو به رشد رسیدگی شود.»

منظره ملی تکه تکه شده

نیوجرسی در سال 2022 ممنوعیت کیسه های پلاستیکی را تصویب کرد و خریداران را ملزم کرد تا عادت های خود را در خرده فروشی ها تغییر دهند. دالی گفت که این فرصتی را به Closed Loop داد تا بفهمد: “در آن شرایط ایده آل، مشتری چگونه با سیستم کیف برگشت پذیر تعامل می کند؟”

پایلوت کیسه‌های برگشت‌پذیر به خریداران یک کیسه پلی پروپیلن قابل برگشت و بادوام را در هنگام پرداخت به مبلغ 1 دلار ارائه می‌دهد – پیشنهادی که Closed Loop امیدوار است با توجه به ممنوعیت اخیر کیف، از آن استقبال بیشتری شود. در بازدید بعدی، خریداران می‌توانند کیف را به کیوسکی در جلوی فروشگاه برگردانند تا وجه خود را پس بگیرند.

پس از برنامه آزمایشی، حلقه بسته تلاش‌های جمع‌آوری داده‌ها و مشاهدات روی زمین را برای درک محل وقوع اصطکاک و نحوه بهبود برنامه برای محیط‌های پیچیده‌تر ترکیب می‌کند.

در دنور و توسان، خلبان‌های کیف خود را بیاورید، دو زمینه متفاوت را برای یک برنامه ارائه می‌دهند، که از کتاب راهنمای حلقه بسته در پیام‌رسانی پیروی می‌کند تا خریداران را تشویق کند تا کیف‌های خود را بیاورند.

دالی گفت: «توسان و دنور با یکدیگر متفاوت هستند، بنابراین ما می‌توانیم بفهمیم که چگونه آزمایش در مکان‌هایی با سیاست‌ها، جمعیت‌شناسی و هنجارهای اجتماعی متفاوت ممکن است بر تغییر رفتار در مورد آوردن کیف شخصی شما تأثیر بگذارد. برای مثال، دنور هزینه کیف دارد و توسان ندارد.

او افزود: “ما اشتهای زیادی برای این نوع کارها برای حمایت از مشتریان، حمایت از کارکنان خرده‌فروشی آنها، تغییر به سمت تاثیرات زیست‌محیطی بهتر و همچنین صرفه‌جویی در پول به دلیل اینکه مردم کیف‌های خود را می‌آورند، مشاهده می‌کنیم.”