هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

نظیر به کارگیری از حلقه و پیستون ریو و ارتقاء حجم موتور به ۱۵۰۰ سی سی ، همچنین استفاده از لوله های میانی اگزوز تیبا (قطر بیشتری و طراحی بهینه تر نسبت به اگزوز پراید) و در نهایت به کار گیری از انباره عقب تیبا (قلاب ها و سر اگزوز باید به جهت کارگزاری روی پراید مقداری تغییر و تحول یابد) و … در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی تعبیه شده است تا پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی را دارای کمترین مقاومت در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر قیمت هدرز پراید 111 بیرون کند. استفاده و نصب هدرز موجب ارتقاء ۵ تا ۱۰ درصدی اقتدار و گشتاور تولیدی موتور و بهبود قدرت خروجی ماشین خواهد شد. هدرز پراید یورو 4 فولادی یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که می توان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به برهان طراحی بهتری که برای آن در نظر گرفتهشده، کمتر مصرف سوخت و بهبود اقتدار خروجی موتور را در پی خواهد داشت. نخست لوله خرطومی ورود هوا تا درچه گاز گشوده شده و آنگاه از باز نمودن منیفلد دود چدنی و لوله L صورت زیرین، تکه بالایی هدرز پراید کلیدی دقت به اعتنا فوق العاده ساخت، به راحتی در جای خویش نشسته و مهره ها سفت میشوند. امروزه شرکت های خودروساز داخلی هم بنا بر وظیفه اجتماعی خویش و مقررات حاکم، در کارایی اند تا حد امکان محصولات خویش را به استانداردهای در دست گرفتن آلایندگی مجهز سازند و در کاهش مضرات این پدیده سهم دار باشند. در رانندگی عادی شهری قدرت موتور ۱۳۰۰ پراید کافی بوده و احساس کمبودی ندارد. در یک تعریف و تمجید کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همینطور تقویت موتور در نظر گرفت که در وقتی که ارزش اتومبیل بالا میرود و اشخاص بضاعت و توان خرید کردن یک اتومبیل پرقدرت و مهم میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر بر روی خودرو هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاری می‌کنند که کارگزاشتن همین قطعه باعث پیدایش ویژگیهای متمایز در اتومبیل هم میشود. هدرز پراید یکی از از لوازمی است که برای ارتقا شتاب و توان ماشین مورد استعمال قرار میگیرد ، به جهت این‌که بتوانید نهایت راندمان را از خودرو پراید اخذ نمایید این آیتم یک عدد از موارد لازم میباشد. بنابراین دسته تازه هدرز پراید با ارتقاء قطر لوله ها و افزایش سایز کلکتور، جوابگوی این جور از مصرف کنندگان نیز خواهد بود.