نیکلودئون برند را برای اولین بار در 14 سال اخیر به روز کرد

کالووری گفت: «ما این فیلم‌ها را داریم که برخی از تماس‌هایی را داریم که به آنها ارجاع می‌دهیم و هر چیزی که در مورد این استودیو عالی است را تقویت می‌کند، اما این فیلم‌ها برای خانواده‌ها یا این بچه «بزرگ‌سال» نیک ساخته شده‌اند.

برای کمک به پیشبرد بازاریابی، از پایان این ماه، Nickelodeon در 400 مدرسه در سراسر کشور حضور خواهد داشت و به 250000 کودک خواهد رسید—و بچه ها می توانند به معلم مورد علاقه خود رای دهند. همچنین دو رویداد بزرگ در فیلادلفیا و دی سی برگزار خواهد شد

نیکلودئون یکی از برندهایی بود که پارامونت در شام اولیه خود برای مشتریان در اواخر آوریل مورد توجه قرار داد. جان هالی، مدیر فروش تبلیغات پارامونت، به Adweek گفت که پس از موفقیت در تصمیمش برای خروج از ارائه معمول هفته قبل خود در سال جاری، این شرکت “به رویکرد سنتی خود باز نمی گردد”.