نیکلودئون برند را برای اولین بار در 14 سال اخیر به روز کرد

نیک با کشف اینکه چه عناصری از برند در ابتدا آن را نمادین کرده است، به‌روزرسانی را شروع کرد تا پایه و اساس هویت را تنظیم کند.

نتایج؟ رنگ نارنجی، اسپلات، یادگاری (که کالووری برای Adweek خواند) و صدای برند منحصر به فرد.

کالووری گفت: «ما از آنجا شروع کردیم و دوباره آن‌ها را بررسی کردیم و گفتیم: «چگونه می‌توانیم آن عناصر را خلاقانه به هسته هویت خود بازگردانیم؟»

اولین قدم از طریق تیم بازاریابی داخلی نیک و شریک خلاق آن راجر انجام شد. پس از مشخص شدن این موضوع، IP به دیگر خانه های انیمیشن در سراسر جهان رفت.

هر پنج نقطه در سه مرحله در پلتفرم‌های اجتماعی خطی و دیجیتال نیکلودئون اجرا خواهند شد.

این شبکه مرحله اول را در جریان جوایز انتخاب کودکان در ماه مارس پخش کرد. در آنجا، بینندگان آگاه ممکن است متوجه شده باشند که Nickelodeon “صفحه” نمادین خود را بازگردانده و ظاهر جدید را در عناصر طراحی در سراسر پخش و پوشش آخر هفته درهم آمیخته است.

مرحله دوم امروز با راه اندازی “چهارعه” آغاز می شود. و انتظار داشته باشید که جایگاه دوم، “Rollercoaster” در اواخر این هفته برای اولین بار به نمایش درآید. این نقطه، بچه‌ای را در اتاق انتظار به تصویر می‌کشد که چلپخت نارنجی را می‌بیند، و سپس دستش را از آن می‌چسبد، اما در امتداد یک ترن هوایی دیوانه‌وار کشیده می‌شود – که حدس می‌زنید که به اسپلت ختم می‌شود.

هر پنج نقطه پخش روی آنتن، اسپلات را به‌عنوان «درگاهی برای سرگرمی» به تصویر می‌کشند، از این رو نام کمپین مارک تجاری است. این برند می‌خواست اطمینان حاصل کند که “شخصیت بخشیدن به اسپلات” را انجام می‌داد، بنابراین از بچه‌های واقعی با همکاری آژانس Callen استفاده کرد.

کالووری گفت: «این پورتال برای یک زمان فوق‌العاده خوب است. “بنابراین وقتی شما این اسپلات را می بینید، می دانید که قرار است اتفاقی باورنکردنی بیفتد.”

مرحله سوم بازاریابی در ماه ژوئیه آغاز می شود و تا پایان سال ادامه می یابد، زمانی که ظاهر و احساس برند جدید نیک در سطح بین المللی در بریتانیا و به دنبال آن آمریکای لاتین و بازارهای دیگر عرضه شود.

چرا حالا؟

این تازه‌سازی پیش از یک لوح بزرگ آینده برای Nickelodeon، از جمله نمایش‌های سینمایی برای Teenage Mutant Ninja Turtles و Paw Patrol، و همچنین فیلم‌های Paramount+ آتی مانند Good Burger 2 و Zoey 102 است.