نیلسن پس از تعلیق در سال 2021 اعتبار ملی را به دست آورد

تنها چند هفته پس از آن که دیوید کنی، مدیر عامل شرکت نیلسن، به Adweek گفت که این شرکت در حال “پیشرفت واقعی” در بازگرداندن وضعیت اعتبار خود است، شورای رتبه بندی رسانه ها تعلیق آن را که در سال 2021 اعمال شده بود، لغو کرد.

خط بالایی

MRC برای اولین بار اعتبار نیلسن را در اواخر سال 2021 پس از اینکه غول اندازه گیری پذیرفت که در اوایل بیماری همه گیر به مخاطبان کم توجهی در سطح ملی و محلی اعتراف کرد و به طور بالقوه میلیون ها دلار برای مشتریان هزینه داشت، از اعتبار خود محروم کرد.

در حال حاضر، نیلسن تلاش کرده است تا جایگاه و اعتماد صنعت خود را به دست آورد و آن را به تنها شرکت سنجش معتبر در سطح ملی در آستانه سال 2023 تبدیل کند.

بین خطوط

این بازگردانی شامل بخش رتبه‌بندی تلویزیون دیجیتال سرویس سنجش مخاطبان تلویزیونی نیلسن و خدمات تلویزیونی بازار محلی نیلسن نمی‌شود که در وضعیت تعلیق و در دست بررسی باقی مانده‌اند.

خدمات رتبه‌بندی تبلیغات دیجیتال Nielsen نیز معتبر نیست، همچنین چندین ویژگی جدید یا سرویس جدید Nielsen One معتبر نیستند.

جورج آیوی، مدیر اجرایی و مدیرعامل MRC در بیانیه‌ای گفت: «نیلسن تلاش‌های زیادی برای تصحیح مسائلی که منجر به از دست دادن اعتبار MRC در 19 ماه پیش شد و بازیابی جنبه‌های کلیدی عملکرد پانل خود انجام داده است».

«ممیزی MRC نشان داد که این تلاش ها موفقیت آمیز بوده است، و در نتیجه کمیته تلویزیونی و هیئت مدیره ما موافقت کردند که اعتبار باید دوباره برقرار شود. با این حال، هنوز کار بیشتری وجود دارد که هم در کوتاه مدت و هم در بلندمدت باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که اندازه‌گیری‌های TAM ملی نیلسن همچنان با استانداردهای ما و الزامات صنعت مطابقت دارد.»

این بیانیه به طور خاص به ادغام آینده مسیر بازگشت و داده‌های ACR اشاره می‌کند که نیازمند «انطباق و شفافیت» برای حفظ اعتبار، و همچنین «تداوم تعهدات نیلسن برای اعتبارسنجی و بهبود تخمین‌های خود از سطح خانواده‌های فقط پهنای باند در ایران است. سرویس TAM و افزایش اطلاعاتی که در مورد تغییرات مربوط به برآوردهایش از تماشای تلویزیون به کاربران ارائه می‌کند.»

آیوی افزود: “این دو تعهد اخیر به ویژه برای تصمیم ما برای درخواست مجدد اعتبار در این زمان بسیار مهم بود.”