نیلسن به آخرین همکاری اندازه‌گیری تلویزیون نمی‌پیوندد

اگرچه MRC به روش‌شناسی اندازه‌گیری و اعتبارسنجی نگاه می‌کند، JIC بیشتر بر ایجاد آمادگی صنعت برای تغییر در نحوه انجام تجزیه و تحلیل و اندازه‌گیری تمرکز می‌کند و بر استانداردهای تراکنش ارز بین پلتفرمی تمرکز دارد.

در این نامه، نیلسن خاطرنشان کرد که قبلاً با سایر نهادهای صنعتی از جمله ANA، WFA، 4A، ARF، CIMM، IAB و VAB تعامل داشته است و در صورتی که JIC به نگرانی‌های خود رسیدگی کند، آماده است تا مشارکت مجدد را بررسی کند.

سنجش اعتبار یک شکایت

در پاسخ به چالش نیلسن، OpenAP به Adweek گفت که JIC این نگرانی‌ها را در رویدادی پیش‌تر در تاریخ 27 آوریل برطرف خواهد کرد.

OpenAP در بیانیه ای به Adweek گفت: “JIC با سرعت در حال حرکت است تا شفافیت را در مورد آمادگی ارزی راه حل های جدید اندازه گیری بین پلت فرمی ایجاد کند و استانداردهای مشترک را تعریف کند تا در نهایت بتوانیم رقابت بیشتری را در بین ارزهای مختلف داشته باشیم.”

نیلسن از اظهار نظر فراتر از آنچه در نامه به OpenAP به اشتراک گذاشته شده بود خودداری کرد.

نامه کامل رائو را در زیر بخوانید:

21 آوریل 2023
دیوید لوی
مدیر عامل، OpenAP، به نمایندگی از کمیته مشترک صنعت ایالات متحده

دیوید عزیز

از زمان اعلام تشکیل JIC در اوایل سال جاری، ما از صراحت مداوم شما، تمایل به بحث در مورد اهداف JIC و دعوت بعدی برای ارائه پاسخ به درخواست اطلاعات (RFI) قدردانی کرده ایم. ما نامه می نویسیم تا به شما اطلاع دهیم که امروز پاسخی به RFI ارسال نمی کنیم، زیرا تعدادی از نگرانی ها در مورد استانداردها وجود دارد که در حال حاضر وجود دارد – که ما با شما به اشتراک گذاشته ایم و در زیر دوباره آنها را تکرار می کنیم. ما امیدواریم که بتوانیم گفت و گو را ادامه دهیم و می خواهیم به شما اطمینان دهیم که آماده بررسی مجدد پاسخ خود در حین رسیدگی به این موارد هستیم.

ما همیشه از بحث‌های عینی در مورد بهترین راه برای تخمین زمان سرمایه‌گذاری مخاطبان رسانه و اطلاعات مناسب برای کمک به بازار رسانه‌ای که با اعتماد و شفافیت کار می‌کند، استقبال می‌کنیم. به همین دلیل است که ما با تعدادی از نهادهای صنعتی در ایالات متحده در مورد این موضوعات، از جمله ANA، WFA، 4A’s، ARF، CIMM، IAB و VAB درگیر شده ایم.

ما معتقدیم JIC نیز می تواند در این زمینه مفید باشد. ما از تاکید بر همسوسازی صنعت حول استفاده بیشتر از داده‌های سرشماری، شفافیت در محاسبات متریک، قابلیت همکاری سیستم‌ها، و رویکردی قوی و شفاف برای حل هویت پشتیبانی می‌کنیم – همه برای پذیرش راه‌حل‌های سنجش مخاطبان حیاتی است. با این حال، در استانداردهای منتشر شده JIC همانطور که در گفتگوی ما تأیید شد، مسائل اساسی حقوقی، عملیاتی و علمی وجود دارد که قبل از موافقت نیلسن برای مشارکت باید حل شود.