نظارت بر متاورژن و خطرات راه حل های اقلیمی شدید

وقتی راوی یککانتی هدست خود را به سر کار می‌گذارد، هرگز نمی‌داند روزی که در واقعیت مجازی سپری می‌شود چه چیزی را به همراه خواهد داشت. او ممکن است با چه کسی ملاقات کند؟ آیا صدای کودک او را با سخنان نژادپرستانه متهم می کند؟ آیا یک کارتون سعی خواهد کرد اندام تناسلی او را بگیرد؟

کار یککانتی، همانطور که می بیند، این است که مطمئن شود همه افراد متاورس در امان هستند و اوقات خوبی را سپری می کنند و به آن افتخار می کند. او در خط مقدم یک زمینه جدید، VR و تعدیل محتوای متاورس قرار دارد.

ایمنی دیجیتال در متاورس با گزارش‌هایی مبنی بر تجاوزات جنسی، قلدری و نظافت کودکان، شروعی تا حدودی دشوار داشته است – مسئله‌ای که با اعلام اخیر متا مبنی بر کاهش حداقل سن برای پلتفرم Horizon Worlds خود فوری‌تر شده است. 18 تا 13.

از آنجایی که ابزارهای تعدیل سنتی، مانند فیلترهای دارای هوش مصنوعی روی کلمات خاص، به خوبی به محیط های غوطه ور در زمان واقعی ترجمه نمی شوند، مدهایی مانند Yekkanti راه اصلی برای اطمینان از ایمنی در دنیای دیجیتال هستند. و این کار هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. داستان را کامل بخوانید.

-تیت رایان-موسلی

منطق معیوب ارائه راه حل های شدید آب و هوایی

اوایل سال گذشته، لوک ایزمن، کارآفرین می‌گوید، او یک جفت بالن هواشناسی پر از دی اکسید گوگرد را از شبه‌جزیره باخا کالیفرنیا مکزیک رها کرد، به این امید که مایل‌ها بالای زمین منفجر شوند.

این به خودی خود یک اقدام بی اهمیت بود، عملاً یک اقدام کوچک و DIY از مهندسی زمین خورشیدی، پیشنهاد بحث برانگیز مبنی بر اینکه جهان می تواند با رهاسازی ذراتی که نور خورشید بیشتری را به فضا بازتاب می کنند، با تغییرات آب و هوایی مقابله کند.