نتفلیکس انتظار از دست دادن مشترکین را در میان سرکوب رمز عبور دارد

به روز رسانی تبلیغات

اگرچه سطح پشتیبانی از تبلیغات نتفلیکس پس از راه اندازی در نوامبر 2022 به آرامی شروع شد، گزارش های اخیر نشان می دهد که این پلت فرم به بیش از 1 میلیون مشترک برای گزینه ارزان تر رسیده است. و این شرکت در گزارش سه ماهه اول خود چندین به روز رسانی را اعلام کرد.

به گفته این شرکت، تعامل در ردیف تبلیغاتی آن فراتر از حد انتظار است و تعداد کمی از حساب‌ها از سطوح با قیمت بالاتر به نسخه‌های ارزان‌تر تغییر کرده‌اند. همچنین گفت که در ایالات متحده، تعداد مشترکین در طرح ردیف تبلیغاتی بیشتر از پیشنهاد استاندارد شرکت است.

و با قراردادهای مجوز جدید، شرکت اکنون حدود 95 درصد برابری محتوا در سطح جهانی (با مشاهده) دارد. هنگامی که رده تبلیغاتی نتفلیکس در ابتدا منتشر شد، این شرکت اعلام کرد که تا 10 درصد از عناوین آن در طرح Basic With Ads در دسترس نخواهد بود.

نتفلیکس همچنین در حال ارتقاء ویژگی‌ها در سطح تبلیغات است، از جمله کیفیت ویدیوی 1080p در مقابل 720p و دو جریان همزمان در هر 12 بازار تبلیغات، از کانادا و اسپانیا شروع می‌شود.

و با موفقیت تبلیغاتی خود، پخش کننده قابلیت های جدیدی را نیز برای بازاریابان ارائه می کند.

در انتشار درآمد آمده است: «از طرف تبلیغ‌کننده، ما در حال راه‌اندازی یک بازار خصوصی برنامه‌ای هستیم تا گزینه‌های خرید بیشتری را برای موجودی آگهی Netflix با استفاده از پلت فرم فروش مایکروسافت فعال کنیم. “همکاری ما با Integral Ad Science و Double Verify هم اکنون زنده است – مشارکت کمپین بینندگان تبلیغات در Netflix را تایید می کند.”

DV-نکن

با ارتقاء سطح تبلیغات، شرکت نیز در حال عقب نشینی از جنبه های قدیمی کسب و کار است.

در یک پست وبلاگی قبل از گزارش درآمد، مدیر عامل نتفلیکس، تد ساراندوس، گفت که این شرکت به سرویس DVD خود، DVD.com پایان می دهد. به گفته ساراندوس، نتفلیکس آخرین دیسک های خود را در 29 سپتامبر ارسال می کند.

ساراندوس نوشت: «ما احساس مفتخریم که توانسته‌ایم شب‌های فیلم را برای مدت طولانی با اعضای دی‌وی‌دی خود به اشتراک بگذاریم، از دستاوردهای کارمندان ما بسیار مفتخریم و از ادامه خوشحال کردن طرفداران سرگرمی برای دهه‌های آینده بسیار هیجان‌زده هستیم.» همه کسانی که تا به حال یک دی وی دی به صف خود اضافه کرده اند یا در کنار صندوق پست منتظر رسیدن پاکت قرمز هستند: متشکرم.