نتفلیکس انتظار از دست دادن مشترکین را در میان سرکوب رمز عبور دارد

دوران اشتراک گذاری رمز عبور نتفلیکس بالاخره به پایان رسیده است.

بزرگترین سرویس استریم جهان در صدد سرکوب 100 میلیون کاربر است که می گوید محتوا را تماشا می کنند اما مشترک نمی شوند.

اگرچه نتفلیکس در ابتدا وعده راه اندازی سه ماهه اول را برای ارائه اشتراک پولی خود در ایالات متحده داده بود، این شرکت امروز در گزارش درآمد خود اعلام کرد که این طرح به طور رسمی در سه ماهه دوم اجرا خواهد شد.

و می داند که مشترکین از این بابت خوشحال نخواهند شد.

این شرکت در بیانیه درآمد خود گفت: «ما در هر بازار با اعلام این خبر واکنش لغو را مشاهده می کنیم که بر رشد کوتاه مدت اعضا تأثیر می گذارد. حساب‌های اعضا، شاهد افزایش جذب و درآمد هستیم.»

به دلیل تاخیر در عرضه طرح اشتراک پولی خود، این شرکت اذعان می کند که برخی از رشد عضویت مورد انتظار و سود درآمد در سه ماهه سوم به جای سه ماهه دوم کاهش خواهد یافت. با این حال، این شرکت گفت که این طرح “نتیجه بهتری از سوی اعضای ما و کسب و کار ما خواهد داشت.”

نتفلیکس در حال حاضر شرایط اشتراک پولی را در چندین بازار از جمله کانادا، نیوزلند، اسپانیا و پرتغال پس از آزمایش در آمریکای لاتین راه اندازی کرده است. در کانادا، که این شرکت معتقد است پیش بینی قابل اعتمادی برای ایالات متحده است، پایگاه عضویت پولی آن اکنون بزرگتر از قبل از راه اندازی اشتراک پولی است و رشد درآمد آن سریعتر از ایالات متحده است.

اگرچه این شرکت در ابتدا قصد داشت اشتراک‌گذاری پولی را زودتر در ایالات متحده راه‌اندازی کند، نتفلیکس گفت با هر راه‌اندازی، بیشتر در مورد نحوه جلوگیری از تغییراتی که باعث ناراحتی مشتریان می‌شود و اولویت‌های کاربران، که شامل توانایی تماشا در سفر و انتقال است، بیشتر آموخت. پروفایل ها برای جدا کردن حساب ها

این شرکت گفت: «ما فرصت‌های بهبود کافی در این زمینه‌ها پیدا کردیم تا راه‌اندازی گسترده‌ای را به Q2 تغییر دهیم تا این تغییرات را اعمال کنیم.

با توجه به نتایج سه ماهه اول خود در سال 2023، نتفلیکس 1.75 میلیون مشترک اضافه کرد و مجموع آن را به 232.5 میلیون رساند. این شرکت 100000 مشترک در ایالات متحده اضافه کرد که اکثر آنها از APAC بودند. آمریکای لاتین، اولین بازاری که اشتراک پولی را تجربه کرد، 450000 مشترک خود را از دست داد.

در انتشار خود، این سرویس از موفقیت‌های اخیر Outer Banks، You، Ginny & Georgia و Murder Mystery 2 تبلیغ کرد. علاوه بر این، The Night Agent ششمین برنامه تلویزیونی انگلیسی زبان استریمر شد و The Glory عنوان پنجمین محبوب‌ترین برنامه غیرمعمول را به خود اختصاص داد. برنامه تلویزیونی انگلیسی