میراندا لمبرت شیل به روشی «رام نشده» برای آب مزرعه رودخانه تنها

صندلی ای که میراندا لمبرت باید روی آن بنشیند خالی است و کوکتل های کنسرو شده ای که او قرار است تبلیغ کند کم کم گرد و غبار جمع می کنند.

خدمه در این فیلمبرداری تبلیغاتی برای Lone River Ranch Water ایستاده اند، اما هیچ سخنگوی مشهوری وجود ندارد که نشانه های او را بزند و خطوط او را ارائه دهد. فقط یک سوال گلایه آمیز وجود دارد که از طریق یک دستگاه واکی تاکی مطرح می شود: «چشم به میراندا؟ هر کسی؟”

این رفتار دیوا از طرف برنده چارت برتر و سه بار برنده گرمی نیست. در واقع، لامبرت برندی است که با توجه به کمپین جدیدی که طبیعت آزاده او را با DNA محصول الهام گرفته از تکیلا برابری می‌کند، معرفی شده است.

لمبرت “رام نشده است، به جایی که از آن آمده است، وفادار است، طبق قوانین هیچ کس، حتی قوانین ما زندگی نمی کند”، طبق نقطه 30 ثانیه ای قهرمان.

به همین دلیل است که او در یک آگهی (“Guitar”) با گیتار می زند و در دیگری (“Utamed”) سوار بر اسب می شود، بدون اینکه هیچ فعالیتی در فیلمنامه نوشته نشده باشد، یا اینطور که روایت تبلیغ می گوید. به هر حال، طبق کمپین آژانس Anomaly، ​​حرکات به ظاهر بداهه بیانیه قانع‌کننده‌تری نسبت به درخواست از او برای ژست گرفتن و شیل کردن دارد.

روح “تازه و پیشرو”.

به گفته نیکا رستاخیز، رئیس استراتژی برند آژانس، در این خلاصه از خلاقان خواسته شد تا نگاهی معتبر به “روح غرب تگزاس” داشته باشند، که نیاز به تجلی دارد.

رستاخیز به Adweek گفت: «روح غرب تازه و پیشرو است. “این همه سنگدلی و رواقی نیست – سبک و سرگرم کننده است.”

رستاخیز گفت که این بینش منجر به مشارکت “واقعی و خام” با لامبرت شد، که یک کمپین بازاریابی یکباره نیست.

سوپراستار موسیقی کانتری، که تا اواخر سال 2023 در لاس‌وگاس قرار دارد، به همکاری با Lone River به عنوان بخشی از یک اتحاد چند ساله ادامه خواهد داد. جزئیات کامل هنوز در راه است، اما او با کیتی بیل براون، مدیرعامل و موسس این برند در رویدادهای شبکه‌ای و دیگر گردهمایی‌های کارآفرینان زن در شهرهای مختلف ایالات متحده همکاری خواهد کرد.