مولتی استایل چیست و چه کاربردی دارد – ویرگول

برش و حکاکی این ورق ها با دقت و ظرافت کم نظیری قابل اجرا است. این ورق ها در انواع خش دار طلایی و نقره ای تولید میشود. درصورتیکه عقربه موردنظر شما در سایز بزرگتر بعد از نصب بر روی ساعت شیب پیدا کرد، توصیه میشود توسط حرارت و گرمای بسیار کم، عقربه را به سمت بالا تاب دهید .

مشخصه ورق مولتی استایل به گونه ای است که دامنه وسیعی در دکوراسیون را دربرگرفته و قابلیت برش و حکاکی لیزری را دارا می باشند. این عقربهها فعلاً فقط قابلیت نصب بر روی موتورهای خریداریشده از مجموعه پاشا لیزر را دارا هستند . مرحله دوم نوبت نصب عقربه دقیقهشمار است که سوراخی بهمراتب کوچکتر از عقربه ساعت شمار دارد.

در مرحله اول عقربهی ساعت شمار را نصب میکنیم. سعی داشتیم که این محصولات را علاوه بر اینکه در اندازههای پرکاربرد تولید میکنیم، رنگبندی پرطرفداری نیز برای این محصول در نظر بگیریم تا شما بتوانید با توجه به کنتراست رنگی زمینه ساعت دیواری خود از عقربهها استفاده کنید . این مساله موجب می شود تا در برابر ضربه حساس باشند.

زیبایی آنها با انعکاس آینه مانندی که دارند دو چندان می شود و برای همین روز به روز به محبوبیت بیشتری دست پیدا می کنند. ورق های مولتی استایل در طرح و رنگ های متفاوتی تولید میشوند.امروزه رنگ مشکی یکی از رنگ های خنثی و پرطرفداری است که نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند.این موضوع نیز از پرطرفدارترین های بازار حکاکی و لیزر شده است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد لیبل مولتی استایل لطفا از صفحه ما بخواهید.