معرفی مدیرکل اعتماد

النا کووچکو، اولین مدیر ارشد اعتماد که در شرکت نرم افزاری SAP منصوب شد، می گوید: «اعتماد یک تمایز رقابتی واضح است. “داشتن آگاهی شناخته شده که این یک عملکرد مهم است و این یک جهت مهم برای شرکت است – برای موفقیت ما بسیار مهم بود.”

حتی با توجه به اینکه تعداد بیشتری از سازمان‌ها تأثیر اعتماد بر تعامل کارکنان، وفاداری مشتری و عملکرد مالی را تشخیص می‌دهند، تنها ۱۹ درصد از سازمان‌ها یک رهبر C-suite دارند که به ایجاد اعتماد اختصاص داده شده است.

مایکل بوندار، رهبر جهانی اینترپرایز تراست Deloitte می‌گوید: در گذشته، نیاز به یک رهبر C-suite متمرکز بر اعتماد آنقدر جدی نبوده است. با این حال، یک نظرسنجی جهانی Deloitte از مدیران هیئت‌مدیره و مدیران C-suite نشان می‌دهد که اگرچه 82 درصد از پاسخ‌دهندگان می‌گویند که مدیر عامل در نهایت مسئول رهبری اعتماد است، تنها 39 درصد سازمان خود را به عنوان دستیابی به بلوغ اعتماد بالا طبقه‌بندی می‌کنند. بوندار، که همچنین یکی از مدیران شرکت Deloitte’s Transactions & Business Analytics LLP است، می گوید که رهبری متمرکز می تواند این درصد را افزایش دهد.

او توضیح می‌دهد: «قطبی شدن رسانه‌ها، عدم اطمینان ژئوپلیتیک، سرعت تحول دیجیتال، انتظارات فزاینده ذینفعان، بررسی دقیق داده‌ها، تغییرات آب‌وهوایی، و یک محیط رکودی، اعتماد را به یک موضوع مهم برای مدیران تبدیل می‌کند.

افسر ارشد اعتماد (CTrO) را وارد کنید. از آنجایی که عملکردهای تجاری بیشتر به دنبال نشان دادن اعتماد هستند، CTrO به عنوان یک رهبر استراتژیک برای کمک به ایجاد اعتماد در سراسر سازمان و اکوسیستم های شریک ظاهر شده است.

گزارش را دانلود کنید

این محتوا توسط Insights، بازوی محتوای سفارشی MIT Technology Review تولید شده است. این توسط هیات تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.