مصرف کنندگان لاتینکس به باورها و شفافیت برند اهمیت می دهند

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط The Hispanic Star ، قدرت خرید اسپانیایی ها در حال حاضر 1.7 تریلیون دلار است. در حالی که مارک ها بدون شک تلاش های قابل توجهی برای دستیابی به این مشخصات جمعیتی کلیدی انجام داده اند ، تعداد کمی توانسته اند واقعاً کد چیزی را که مصرف کنندگان اسپانیایی و لاتینکس را در رفتارهای خرید خود سوق می دهد ، بشکافند.


به Adweek on بپیوندید جمعه ، 5 ژوئن ساعت 12 شب ET برای حالت شورش ، یک گفتگوی زنده با رهبران مشاغل سیاهپوست که نحوه حرکت شخصی و حرفه ای خود را در زمانهای آشفته امروز ، اقدامات مورد توصیه آنها برای تسریع تغییرات سیستماتیک و موارد دیگر را به اشتراک خواهند گذاشت. RSVP در حال حاضر