مشکل شارژ خودروهای الکتریکی و مقابله با تغییرات آب و هوا با گرما

دولت ایالات متحده در تلاش است تا خودروهای برقی بیشتری را در چند سال آینده وارد جاده ها کند. مشکل این است که این کشور تقریباً به اندازه کافی شارژر برای تغذیه همه آنها ندارد.

در حال حاضر تنها حدود 130000 شارژر عمومی در سراسر ایالات متحده نصب شده است و تنها بخش کوچکی از آنها شارژرهای سریع هستند. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست، این افزایش 40 درصدی از سال 2020 است، اما هنوز کافی نیست. ایالات متحده باید ظرف یک دهه میلیون ها شارژر جدید بسازد.

چیزی که ما نمی دانیم این است که چند و با چه سرعتی. اما حتی اگر تدارکات دلهره آور است، دولت تنها در تلاش برای ایجاد زیرساخت های شارژ نیست. داستان را کامل بخوانید.

-کیسی کرونهارت

چگونه گرما می تواند مشکلات آب و هوایی را حل کند

داشتن گرما بر حسب تقاضا برای ساختن تقریباً هر چیزی که بلوک های سازنده زندگی ما را تشکیل می دهد ضروری است.

مشکل این است که کنترل دما در صنعت از لحاظ تاریخی بر سوخت‌های فسیلی مانند زغال سنگ و گاز طبیعی متکی بوده است و این کمی کابوس آب و هوایی است: گرمای صنعتی به تنهایی مسئول حدود 20 درصد از انتشار گازهای گلخانه‌ای در سطح جهان است.

تعداد فزاینده ای از شرکت ها به دنبال راه های جدیدی برای استفاده از ترموستات های صنعتی هستند. اجازه دهید خبرنگار آب و هوای ما، کیسی کرونهارت، شما را از طریق فناوری‌های روی میز و جایی که از اینجا می‌رویم، راهنمایی کند. داستان را کامل بخوانید.

داستان کیسی از The Spark است، خبرنامه هفتگی او که پیشرفت‌های آب و هوا و انرژی را پوشش می‌دهد. ثبت نام هر چهارشنبه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.