مشکل این تصویر چیست؟ مامان در آن نیست

جورجیا، یک مادر مجرد، در ویدیوی کمپین می‌گوید که در «شاید از 4 میلیون عکس» سه فرزندش در سه عکس ظاهر می‌شود، در حالی که زنی به نام لیزا به اشتراک می‌گذارد که «سلفی‌های عجیب» خود را با پنج فرزندش دارد. ، اما “داشتن این همه فرزند، شلوغ است.”

مت کوهلر، مدیر خرده فروشی کانادا در مک کین، در بیانیه ای گفت: «تلاش های روزانه بی پایان یک مادر همگی در خدمت گرد هم آوردن خانواده است. ما می‌خواستیم راهی برای جشن گرفتن معنادار این مادران پیدا کنیم.»

راجرز گفت، هدف این کمپین این است که “اطمینان حاصل شود که مادران توجهی را که شایسته آن هستند به دست می آورند” و به مک کین کمک می کند تا “درهم و برهمی را از بین ببرد و با مادران به شیوه ای تازه و قابل ارتباط ارتباط برقرار کند.”

برای تلاش‌های قبلی در روز مادر و دیگر زمان‌های سال، برندهایی مانند Chatbooks و Dove زنان را تشویق کرده‌اند که جایگاه شایسته خود را در مقابل دوربین بگیرند، مهم نیست که چقدر عکس‌ها “ناقص” هستند.

Rethink و McCain بازیگر Jason Priestley را به عنوان سفیر کمپین به همراه Cat and Nat، سازندگان محتوا، نویسندگان پرفروش و مجریان پادکست استخدام کردند.

تبلیغ قهرمان برای “مامان را در تصویر قرار دهید” در تلویزیون متصل، ویدئوهای اجتماعی و آنلاین اجرا می شود و خرید رسانه ای توسط UM انجام می شود.