مزایا و معایت جی پی اس آهنربایی و مگنتی

مثلا تنها قسمتی که نیاز به قطع سیم دارد ، رله خاموش کن جی پی اس است . همچنین قابلیت انحصاری حالت استندبای از راه دور در این ردیاب موجب شده است تا کاربر براحتی بتواند از طریق نرم افزار اندروید و IOS از راه دور بدون محدودیت دستگاه را خاموش و هر زمان مورد نیاز بود مجددا روشن نماید . همچنین اگر از مشتریان قبلی نیکان جی پی اس باشید حسن نیت مجموعه برایتان مشخص است.

اگر برای امنیت خودرو و یا ردیابی خودروهای اجاره ای به دنبال استفاده از جی پی اس ردیاب هستید ، حتما از مدل های با سیمکشی استفاده کنید . اگر برای کارهای تجسسی میخواهید از ردیابهای مگنتی استفاده کنید ، جرم بزرگی است که موجب پیگرد قانونی میشود . این ردیاب ضدآب می باشد و در تمامی لوازم نقلیه حتی کشتی نیز قابل استفاده است. شما به وسیله این ردیاب می توانید بدون نیاز به اتصال به سیم کشی خودرو اقدام به ردیابی وسیله نقلیه مورد نظر نمائید بدلیل پشتیبانی این سخت افزار از مد اسلیپ هوشمند، قابلیت نگهداری شارژ تا حداکثر 6ماه و فقط با یکبار شارژ مهیا میباشد سرور ایرانی و نرم افزار ویژن ردیاب فارسی بخشی از ویژگی های این ردیاب پرقدرت میباشد.

شارژ ردیاب مغناطیسی نیز بسیار آسان است ، می توانید به سادگی دستگاه را برداشته و پس از شارژ کامل مجدداً آن را وصل کنید. بهترین ردیاب آهنربایی خودرو : جی پی اس آهنربایی خودرو مدل G911 G902 G910 G903 G907 یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت رایان جی پی اس بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 30 هزار میلی آمپری بوده و با باطری قابل شارژ از 1 روز الی 100 روز امان ردیاب را به شما میدهد.

جی پی اس آهنربایی خودرو یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین محصولات بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط 8 آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 5000 هزار میلی آمپری بوده و بدون نیاز به شارژ تا یک ماه کار میکند. چون سطع کیف و چمدان فلزی نیست ، دچار مشکل آنتن دهی نمیشود . کاربرد دیگر ردیابهای شارژی ، برای مراقبت از کیف و چمدان در برابر سارقین است .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب آهنربایی چیست ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.