مردم در حال استخدام چهره خود برای تبدیل شدن به کلون های بازاریابی به سبک تقلبی هستند

لیری می تواند در بسیاری از کشورها مشاغل زیادی را حل و فصل کند ، زیرا چهره خود را در Hour One استخدام کرده است ، استارت آپی که از شباهت مردم برای ایجاد شخصیت هایی با صدای هوش مصنوعی استفاده می کند که در ویدیوهای بازاریابی و آموزشی برای سازمان های سراسر جهان ظاهر می شود. این بخشی از موجی از شرکت ها است که نحوه تولید محتوای دیجیتال را بازنگری می کند. و این پیامدهای بزرگی برای نیروی انسانی دارد.

لیری به صورت شخصی پیشخدمت و بار خود را انجام می دهد ، اما ایده چندانی ندارد که کلون های دیجیتالی او در مورد چیست. او می گوید: “قطعاً تصور اینکه چهره من می تواند در فیلم ها یا تبلیغات شرکت های مختلف ظاهر شود کمی عجیب است.”

Hour One تنها شرکتی نیست که از فناوری عمیق استفاده می کند و از آن برای تولید مجموعه ای از فیلم های واقعی و ویدئوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کند. برخی از بازیگران حرفه ای برای افزودن زندگی به شخصیت های دروغگو استفاده کرده اند. اما Hour One مهارت خاصی نمی خواهد. فقط باید مایل باشید که حقوق را به صورت خود واگذار کنید.

شخصیت محور

ساعت یک در حال ساختن مجموعه ای از آنچه “شخصیت” می نامد است. می گوید تا کنون حدود 100 کتاب در اختیار دارد که هر هفته تعداد بیشتری به آن اضافه می شود. ناتالی مونبیوت ، سرپرست استراتژی شرکت می گوید: “ما صف افرادی را داریم که برای تبدیل شدن به این شخصیت ها مشتاق هستند.”

هر کسی می تواند برای شخصیت شدن درخواست دهد. مانند یک آژانس مدل سازی ، ساعت یک متقاضیان را فیلتر می کند و موارد مورد نظر خود را در کتاب های خود انتخاب می کند. مونبیوت می گوید ، این شرکت قصد دارد نمونه گسترده ای از شخصیت ها را که بازتاب سن ، جنسیت و پیشینه نژادی افراد در دنیای واقعی است ، هدف گذاری کند. (در حال حاضر ، حدود 80 characters از شخصیت های آن زیر 50 سال ، 70 female زن و 25 are سفید هستند.)

برای ایجاد شخصیت ، Hour One از یک دوربین 4K با وضوح بالا برای فیلمبرداری از شخصی که در مقابل صفحه سبز رنگ صحبت می کند و حالت های مختلف چهره را ایجاد می کند ، استفاده می کند. و این برای بخش انسانی اجرا است. Hour One با اتصال داده های به دست آمده در نرم افزار هوش مصنوعی که به شیوه ای مشابه با فناوری عمیق کار می کند ، می تواند تعداد بیشماری فیلم از آن شخص ایجاد کند که هر آنچه را که می خواهد ، به هر زبانی بیان می کند.

شخصیت هوش مصنوعی که Hour One با استفاده از چهره Liri ایجاد کرد

مشتریان Hour One به شرکت پول می دهند تا از شخصیت های آن در فیلم های تبلیغاتی یا تجاری استفاده کند. آنها چهره ای را انتخاب می کنند ، متن مورد نظر خود را بارگذاری می کنند و ویدئویی از آنچه به نظر می رسد یک شخص واقعی است که آن اسکریپت را به دوربین تحویل می دهد ، دریافت می کنند. سریعترین سرویس از نرم افزار متن به گفتار برای تولید صداهای مصنوعی استفاده می کند که با حرکات دهانی و حالات چهره شخصیت ها همگام می شود. Hour One همچنین یک سرویس برتر ارائه می دهد که در آن صدا توسط صداپیشه های حرفه ای ضبط می شود. این صداها دوباره با حرکات شخصیت ویدئو مطابقت دارند. Hour One می گوید بیش از 40 مشتری دارد ، از جمله شرکت های املاک ، تجارت الکترونیک ، بهداشت دیجیتال و سرگرمی. یکی از مشتریان اصلی برلیتز است ، یک مدرسه بین المللی زبان که دوره های ویدیویی تحت هدایت معلم را برای ده ها زبان ارائه می دهد.

به گفته مونبیوت ، برلیتز می خواست تعداد ویدئوهای ارائه شده خود را افزایش دهد ، اما با استفاده از بازیگران واقعی انسانی این کار را انجام داد. او می گوید که آنها باید گروه های تولیدی داشته باشند که با یک بازیگر یکسان تنظیمات مشابهی را بارها و بارها ایجاد می کنند ، “آنها این را واقعاً ناپایدار یافتند. ما در مورد هزاران فیلم صحبت می کنیم. “

برلیتز اکنون با Hour One کار می کند تا صدها ویدئو را در چند دقیقه تولید کند. مونبیوت می گوید: “ما استودیو را جایگزین می کنیم.” “یک انسان نیازی ندارد وقت خود را برای فیلمبرداری تلف کند.”