مدیر عامل WPP پتانسیل رشد هوش مصنوعی و اینفلوئنسر را تشریح می کند

رید معتقد است که سرمایه‌گذاری در اقتصاد خالق از بودجه رسانه‌های مشتریان حاصل می‌شود، اگرچه او انتظار دارد با افزایش علاقه، «تغییرهایی» به این روند ایجاد شود.

او با اشاره به کمپینی ایجاد شده برای TurboTax با حضور Mr Beast که با پیام برند ادغام شده در کمپین به 118 میلیون نفر رسید، گفت: “ما به آنها کمک می کنیم تا بفهمند چگونه با اینفلوئنسرها تعامل کنند تا بازاریابی خود را موثرتر کنند.”

او همچنین در مورد همکاری با 700 میکرو اینفلوئنسر برای تقویت دامنه کمپین اخیر کوکاکولا که مدل Gigi Hadid را به نمایش گذاشته بود، صحبت کرد.

او افزود: «کار با مجموعه گسترده‌تری از اینفلوئنسرها، دسترسی را تقویت می‌کند و مشروعیت و اعتبار بیشتری را برای کمپین فراهم می‌کند.»

هوش مصنوعی باعث تغییر می شود

رید می‌گوید افزایش استفاده از هوش مصنوعی مولد (AI) نه تنها کار مشتری، بلکه نحوه عملکرد آژانس‌های WPP را «به طور اساسی تغییر می‌دهد». در گذشته بیشترین استفاده از آن در مشاغل تولیدی و رسانه ای بوده است.

Read به کمپین‌های خلاقانه اخیر برای برند گوشت گیاهی NotCo، شورای دموکراسی ایران و Lacta متعلق به Mondelez اشاره کرد.

خانه تولید WPP هوگارت با Mondelez کار کرد و توانست “حجم بیشتری از دارایی ها” را ارائه دهد.

رید گفت: «کاری که این انفجار جدید هوش مصنوعی مولد انجام می‌دهد این است که به ما این امکان را می‌دهد تا خلاقانه‌تر از آن برای تولید نسخه‌های مختلف خلاقیت استفاده کنیم.