مشارکت این برند با Mulvaney به دنبال یک چرخش تدریجی بازاریابی به سمت گسترش پایگاه مصرف کننده Bud Light و گنجاندن آن در گفتگو است. در تبلیغ Super Bowl، مایلز و کلی تلر با پخش یک میم محبوب در TikTok راه خود را از طریق موسیقی نگه دارنده می رقصند. این اولین جایگاه برند را با موقعیت جدید دنبال کرد، که زنی را که راه خود را از طریق یک بار شلوغ راه میرفت، در کانون توجه قرار داد.
در آن زمان، هاینرشاید به Adweek گفت: “ما اساساً معتقدیم که “چه کسی هستیم و چه چیزی برای آن دفاع می کنیم” به درستی رسیده ایم. و کار واقعاً پیام لذت آسان را به شما منتقل می کند.»