مدیر عامل شرکت M&C Saatchi در اروپای جدید مدل مشتری مداری را معرفی کرد

او اعتراف کرد که این مدل هنوز آزمایش نشده بود، اما نوصدا فرهنگ و مردم سراسر آژانس را به خوبی می‌شناسد تا مطمئن باشد که این مدل جدید پیوند بهترین استعدادهای آژانس، مدل صحیحی برای معرفی به منظور ارائه ارزش به مشتریان است.

زمانی که هواپیمای او از میلان به آلمان قرار بود بلند شود، او در مورد ارتباط متقابل اروپا برای سفر اضافه کرد: «مکان‌های بسیار کمی در جهان وجود دارند که در آن‌ها چنین برخوردی از تنوع وجود داشته باشد که بتوان به راحتی کنار هم قرار گیرد.

“قدرت کار ما این است که دیدگاه های مختلف را به یک تجارت و یک مشتری بیاوریم. بنابراین ما دوست داریم تیم های یکپارچه ای داشته باشیم که بتوانند تا آنجا که می توانند در صنایع مختلف و بازارهای مختلف کار کنند.