مدیر عامل شرکت M&C Saatchi در اروپای جدید مدل مشتری مداری را معرفی کرد

گروه آژانس تبلیغاتی M&C Saatchi کارلو نوسدا را به عنوان مدیر اجرایی خود در اروپا (EU) معرفی کرده است و با خود یک مدل عملیاتی متمرکز بر مشتری را به همراه دارد که هدف آن ایجاد همکاری در سراسر تجارت با تعدادی از مراکز تخصصی است که در حال معرفی هستند.

نوسدا، که از سال 2010 هدایت M&C Saatchi Milan را بر عهده دارد، با وندی دیکسون، مدیر ارشد رشد و جاستین گراهام، رئیس شبکه تبلیغاتی، برای معرفی پلت فرم مشتری جدید گروه آژانس تحت استراتژی حرکت رو به جلو، همکاری نزدیک خواهد داشت.

استراتژی جدید باعث می‌شود که M&C Saatchi EU از گزارش سود و زیان دفاتر فردی به ایجاد یک P&L برای هر مشتری حرکت کند. این رویکرد برای حمایت از مشتریان بدون استفاده از رویکرد مبتنی بر مکان با هزینه های بالا و انعطاف پذیری محدود ایجاد شده است.

هدف مدل عملیاتی ورودی، معرفی همکاری بین خلاقان، تیم‌ها و مشتریان از سراسر نقاط مختلف اروپا، از جمله فرانسه، اسپانیا، آلمان، سوئد، هلند و ایتالیا است که به عنوان دفتر مرکزی اروپا عمل می‌کند.

هر مشتری اتحادیه اروپا می‌تواند راه‌حل‌های خلاقانه خود را انتخاب کند، از جمله خدماتی از رسانه‌ها، پایداری، CRM، روابط عمومی، مدیریت اجتماعی و استعداد، و همچنین داده‌ها، فناوری و تحول دیجیتال، به جای استخدام یک آژانس کامل.

نوصدا به Adweek توضیح داد که تغییر موقعیت M&C Saatchi باعث می‌شود که این شرکت به «یک شرکت راه‌حل‌های خلاقانه» تبدیل شود که اکنون «تنوع استعدادهای ما در سراسر اروپا» را به هر مشتری در کشورهای مختلف ارائه می‌کند.

او ادامه داد: «ما در حال تغییر واژگان صنعت هستیم، بنابراین دیگر «دفاتر» نداریم، اما «خانه‌هایی» خواهیم داشت که کارکنان ما می‌توانند در هر کجا که می‌خواهند کار کنند، بسته به اینکه مشتری در کجا مستقر است.

مراکز تخصصی دیگری نیز معرفی خواهند شد، با یکی از بروکسل که قرار است به مسائل جهانی رسیدگی کند در حالی که استکهلم به پایگاهی برای پروژه های برند و تجربه در مناظر دیجیتال تبدیل خواهد شد. میلان دارای یک مرکز استراتژی خواهد بود، در حالی که برلین یک مرکز بازاریابی ارائه می دهد.

ما سعی می کنیم خود را به عنوان یک شریک راه حل خلاق معرفی کنیم، زیرا برای مشتریان جهان تغییر کرده است و آنها به بیش از یک چیز برای رسیدگی به مسائلی که دارند نیاز دارند. آن‌ها دیگر نمی‌توانند از یک آژانس بخواهند که تبلیغات را مدیریت کند، و از آژانسی دیگر به رسانه‌ها رسیدگی کند و بعد از دیگری در بازاریابی تخصص داشته باشد.