مدیر ارشد حریم خصوصی آلبرتسونز خرده فروش در مورد خوانا کردن خط مشی ها و شروع کار در ناسا

Shore گفت: “چشم انداز قانونی حریم خصوصی در ایالات متحده و انتظارات داده های مشتری در حال تغییر است.” “در نتیجه، سازمان هایی که حریم خصوصی را به عنوان یک ارزش افزوده پذیرفته اند، قابل اعتمادتر دیده می شوند. یک برنامه حفظ حریم خصوصی و طرز فکر سازمانی که تمام ابتکارات داده های شخصی، از جمله مرتبط با تبلیغات را به شیوه ای آگاهانه از حریم خصوصی دنبال می کند، به احتمال زیاد در حفظ اعتماد مشتری و اطمینان از همسویی مشتریان با آنچه ارائه می شود با انتظارات قانونی و مشتری موفق خواهد شد.

در اولویت بندی مصرف کنندگان

امروزه شرکت ها حجم بیشتری از داده های شخصی را مدیریت می کنند. جای تعجب نیست که حریم خصوصی برای اعتماد کاربران بیشتر شده است. برای Shore، CPO بودن راه دیگری برای نشان دادن تعهد او به محافظت از افراد و داده‌های شخصی آنها است – ویژگی‌ای که در سال‌های شکل‌گیری او نهفته است.

وقتی بزرگ شد، والدینش بر بازپرداخت به جامعه تاکید داشتند. در کودکی، شور اغلب داوطلبانه مادرش را در پناهگاه‌ها تماشا می‌کرد، به بی‌خانمان‌ها کمک می‌کرد و در دیگر طرح‌های اجتماعی مشارکت می‌کرد.

او گفت: «به ما آموختند که فراتر از خود فکر کنیم. “این معرفی اولیه به دیدگاه دیگران در حرفه من بسیار ارزشمند است، بخشی از کاری که یک رهبر حفظ حریم خصوصی انجام می دهد این است که کلاه مشتری خود را بر سر بگذارد و انتظارات حفظ حریم خصوصی مشتری را در خط مقدم نگه دارد.”

Shore گفت، اگرچه CPO ها برای شرکت ها حیاتی هستند، اما بسیاری از آنها هنوز وقت خود را صرف تفکر عمیق در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی نکرده اند. این امر به‌ویژه در نحوه تولید خط‌مشی‌های محرمانگی مکتوب مشتری مشهود است.

او گفت: “من بسیاری از سیاست های حفظ حریم خصوصی را خواندم که قطعاً به نظر می رسد که یک وکیل آن را نوشته است.” «و لزوماً به این فکر نمی‌کنید که به کسی کمک کنید تا کاری که شما انجام می‌دهید را به روشی بسیار واضح درک کند.»

اما این مسیر شغلی غیر سنتی شور بوده است، به‌ویژه زمانی که او در ناسا سپری کرد، که به درک گسترده‌تری از نحوه کار تجارت خارج از قانون کمک کرد.

شور گفت: «من مردم را تشویق می‌کنم تا در این زمینه وارد شوند تا از هر جایی که می‌توانند بهره ببرند. “حتی اگر شریک تجاری شما را به جلسه برنامه ریزی استراتژیک خود دعوت کند.”