مدیران شاتر استوک و NFL در استراتژی‌های خالق فراگیر

و برای NFL، یک استراتژی سازنده بلندمدت با هدف دسترسی به نسل بعدی طرفداران فوتبال، با «راه ورود» به این ورزش از طریق ظهور پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و مخاطبان جوان‌تر است.

فینک توضیح داد که برای دستیابی به طرفداران جدید بالقوه، NFL قصد دارد با سازندگان در پلتفرم ها و دسته بندی های مختلف از جمله غذا، تناسب اندام، مد و سلامتی کار کند.

اول از همه، ما مطمئن می‌شویم که سازندگانی که با آنها کار می‌کنیم هواداران فوتبال هستند و آنها در برخی از ظرفیت‌ها ارتباط دارند، خواه ارتباط باشگاهی باشد یا ارتباط با لیگ، و سپس در حال ساختن با آنها هستیم. ما روابط معتبر یک به یک با همه سازندگان خود ایجاد می کنیم و می توانیم از پلتفرم خود برای حمایت از آنها استفاده کنیم. آنها می خواهند چه کار کنند؟ ما با ایده به سراغ این سازندگان نمی رویم. ما با آنها در حال ساختن هستیم.»

پرورش روابط خالق

آنها همچنین در مورد روند ایجادکننده که رویکردی «همیشه فعال» با برندها دارد، بحث کردند. با این حال، فینک هشدار داد که پرورش این روابط 24 ساعته برای بازاریابان «واقعاً سخت و زمان‌بر» است.

NFL یک “کتاب بازی” برای هر باشگاه ایجاد کرده است که ابزارهایی را برای کار با سازندگان به آنها ارائه می دهد. این طرح، سازندگان را به اردوهای آموزشی دعوت می کند، به عنوان مثال، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر باشگاه دست اول. سایر برنامه‌ها مستقیماً با پلتفرم‌های اصلی مانند YouTube و TikTok کار می‌کنند و تجزیه و تحلیل‌هایی را پیرامون سازندگان ارائه می‌دهند تا به راهنمایی افراد مناسب برای مشارکت کمک کنند. این می تواند هنگام فاکتورگیری در نمایندگی مفید باشد.

Shutterstock رویکرد آموزشی بیشتری را در جامعه سازندگان خود اتخاذ می کند. از طریق برنامه «ایجاد صندوق»، از هنرمندانی که از لحاظ تاریخی محروم شده‌اند با حمایت مالی و حرفه‌ای حمایت می‌کند. کسانی که واجد شرایط هستند، از طریق نمونه کارها و “شکاف”هایی که ممکن است بتوانند از طریق کار خود پر کنند، ارزیابی می شوند.

فینک همچنین اعتراف کرد که با ظهور فرصت‌های تعامل جدید، مانند بازی با Roblox، در استراتژی اجتماعی NFL «آزمایش و خطا» زیادی وجود دارد.

ما همیشه می‌خواهیم پلتفرم جدید را امتحان کنیم. برخی از آنها می مانند، برخی دیگر از بین می روند. “بازی همچنین یکی از اشتیاق بزرگ بازیکنان ما است. اکنون آن را در فصل خارج از فصل که زمان بیشتری دارند، می بینید. آنها در حال تماس با یکدیگر هستند، آنها در Twitch هستند، آنها سعی می کنند برند شخصی خود را بسازند. بنابراین ما سازندگان را نیز به عنوان بازیکنان خود می‌بینیم. و همانطور که ما در تلاش هستیم تا آنها را با ابزارهایی برای دستیابی به مخاطبان خود مجهز کنیم.”