مدیران شاتر استوک و NFL در استراتژی‌های خالق فراگیر

تیم رسانه های اجتماعی در لیگ ملی فوتبال در حال انجام ماموریت است تا “جوانان محورترین و جامعه محورترین پلت فرم و لیگ” در جهان باشد. هدف آن این است که این کار را با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند TikTok و Snapchat و همچنین پلتفرم‌های بازی از جمله Roblox و Fortnite انجام دهد تا طرفداران و مخاطبان آینده را بسازد و با آن‌ها ارتباط برقرار کند، زیرا آنها این ورزش را به روش‌های جدیدی پیدا می‌کنند. لیگ همچنین به بازیکنان خود می‌اندیشد که در این استراتژی تعامل سازنده مشارکت کنند.

سام فینک، مدیر مشارکت های محتوا برای NFL، طی پانلی در هفته رسانه های اجتماعی توضیح داد، از آنجایی که ورزش یک نقطه ورود جهانی را ارائه می دهد، می تواند نگرش ها و رفتارهای متنوع و فراگیر را ایجاد کند.

فینک در کنار میکل بیچر، رئیس جهانی تنوع، برابری و گنجاندن شاتر استاک صحبت کرد و نظرات خود را در مورد توسعه استراتژی‌های محتوای رسانه‌های اجتماعی در دسترس به اشتراک گذاشت.

فینک استراتژی تیم رسانه اجتماعی NFL “Helmets Off” را تشریح کرد، که به مخاطبان اجازه می دهد تا بازیکنان دور از بازی را ببینند و بشنوند و به آنها بستری برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود می دهد.

“این یک بازی جهانی است. ما در سراسر کشور تیم داریم. ما میلیون‌ها نفر را به صورت هفتگی دور هم جمع می‌کنیم و یک طرفدار واقعاً می‌تواند هر کسی باشد. فوتبال برای همه است. بنابراین وقتی مواد بازاریابی و محتوای اجتماعی خود را می سازیم، می خواهیم طرفداران خود را ببینند.» فینک ادامه داد.

در همین حال، جامعه مشارکت‌کنندگان شاتر استاک در کسب‌وکار اشتراک‌گذاری محتوای رسانه‌ای، با بیش از یک میلیون نفر نیز جهانی است.

بیچر گزارش بازاریابی تنوع کسب و کار را برجسته می کند – آخرین بار در سال 2021 منتشر شد – که بررسی می کند چگونه مارک ها در مورد تنوع در محتوایی که تولید می کنند فکر می کنند، با کشف این بینش که مردم همیشه “در تلاش برای یافتن ارتباط” از محتوایی که مصرف می کنند، هستند. اما بازاریابان اعتراف کرده اند که خروجی آنها در گذشته به اندازه کافی خوب نبوده است.

«من فکر می‌کنم، علاوه بر اطمینان از تنوع تیم بازاریابی، یکی از چیزهایی که می‌دانیم این است که باید مشارکت‌کنندگان خود را در خط مقدم فضای اجتماعی خود بیاوریم تا اطمینان حاصل کنیم که مردم متوجه می‌شوند که تنوع واقعی پشت مردم وجود دارد. کسانی که محتوا را ایجاد می کنند، زیرا اینگونه است که شما اصالت واقعی را بدست می آورید.

استراتژی های اجتماعی و تنوع باید یکسان باشد

بیچر در مورد اینکه چگونه برندها می‌توانند استراتژی DEI خود را در کام‌هایشان تعبیه کنند، گفت که توسعه هر استراتژی نباید جدا از طرح‌های نمایندگی، چه در داخل و چه در خارج صورت گیرد.

“شما باید اطمینان حاصل کنید که چگونه در مورد جوامع خود فکر می کنید، که به گروه بزرگتری از مردم غذا می دهید. به طور طبیعی، شما اهدافی خواهید داشت که باید به آنها فکر کنید. اما یکی از مواردی که ما در Shutterstock روی آن تاکید کرده‌ایم، از نظر نحوه چیدمان محتوایمان است… بگذارید بگوییم به جای داشتن «خانواده‌های LGBTQ»، فقط «خانواده» داریم. و در این مجموعه از خانواده ها، شما افراد LGBTQ، افراد دارای معلولیت، خانواده های چند نسلی دارید، زیرا مردم این گونه هستند.