محتوای Disney+ و Hulu برای ادغام در یک برنامه

ایگر گفت: «تغییرات قیمت‌گذاری که قبلاً اعمال کرده‌ایم موفقیت‌آمیز بوده است.

Disney+ چهار میلیون مشترک جهانی را در سه ماه اول سال 2023 از دست داد – دومین کاهش متوالی آن – به 157.8 میلیون نفر کاهش یافت. ایالات متحده و کانادا 300000 مشترک خود را از دست دادند که اکثریت ریزش ها از دیزنی + Hotstar بود.

کریستین مک کارتی، مدیر مالی، افت داخلی را به “تأثیر مستمر” افزایش قیمت قبلی نسبت داد.

ایگر گفت: «ما بسیار شگفت‌زده شدیم که از دست دادن زیرمجموعه‌ها به دلیل افزایش قابل توجه قیمت محصول غیرپشتیبانی از آگهی Disney+ بسیار کم بود. “این ما را به این باور می رساند که در واقع کشش قیمت گذاری داریم.”

Hulu با 200000 مشترک به 48.2 میلیون نفر رسید و ESPN+ با 400000 مشترک به 25.3 میلیون مشترک رسید.

با (برخی) مطالب خداحافظی کنید

به گفته مک کارتی، دیزنی همچنین قرار است «محتوای خاصی» را از پلتفرم‌های استریم خود حذف کند. این شرکت در حال آماده شدن برای هزینه کاهش ارزش ورودی 1.5 تا 1.8 میلیارد دلاری است که در سه ماهه سوم خواهد آمد.

مک کارتی افزود: «در آینده، ما قصد داریم حجم کمتری از محتوا را در راستای این تغییر استراتژیک تولید کنیم.

به گفته ایگر، این شرکت متوجه شد که بسیاری از محتوایی که ایجاد کرده است باعث رشد مشترکین نشده است و دیزنی در مورد آنچه تولید می‌کند «بسیار جراحی بیشتری» خواهد کرد.

ایگر گفت: «از آنجایی که ما به دنبال کاهش هزینه محتوا هستیم، به دنبال کاهش آن به روشی هستیم که هیچ تأثیری روی زیرمجموعه‌ها نداشته باشد. “ما معتقدیم که فرصتی برای ما وجود دارد که بیشتر روی عوامل فرعی واقعی تمرکز کنیم.”

او افزود: «وقتی محتوای زیادی تولید می کنید، همه چیز باید بازاریابی شود. “شما پول زیادی را صرف بازاریابی برای چیزهایی می‌کنید که تاثیری بر روی قیمت نهایی نخواهد داشت، مگر به دلیل هزینه‌های بازاریابی.”

بخش DTC دیزنی در سه ماهه 659 میلیون دلار ضرر کرد که نسبت به 1.05 میلیارد دلاری که در سه ماهه گذشته از دست داده بود، بهبود یافته است. و در حالی که مک کارتی زیان های گسترده تری را در سه ماهه سوم پیش بینی می کند، مدیر اجرایی مجدداً تاکید کرد که کاهش 1.5 میلیارد دلاری DTC در سه ماهه چهارم سال 2022 باید به اوج ضرر برسد.