مجله نیویورک بیش از 1 میلیون مشترک ایمیل دارد

در نتیجه، پنجره‌های بازشو نسبت به محصولات ایمیل استاندارد نرخ تعامل بسیار بالاتری را ایجاد می‌کنند.

به عنوان مثال، Succession Club که به 23000 مشترک می رسد، میانگین نرخ باز شدن 80٪ و نرخ کلیک 50٪ به گفته آریا دارد. Queries، یک خبرنامه که ویرایش کپی و دستور زبان را بررسی می کند، دارای نرخ باز شدن 80٪ است.

در سراسر مجموعه گسترده‌تر خبرنامه‌های خود، ناشر به طور متوسط ​​نرخ باز را 39% برای خوانندگان عمومی و 64% برای مشترکین پولی در نظر می‌گیرد.

به گفته آریا، اگرچه پاپ‌آپ‌هایی مانند Succession Club فقط به مشترکین دسترسی پیدا می‌کنند، اما هنوز هم مخاطبان در آرایش متفاوت هستند.

برای مثال، در حالی که 63 درصد از خوانندگان Queries بیش از دو سال مشترک مجله نیویورک بوده اند، 43 درصد از خوانندگان Succession Club فقط در سه ماه گذشته مشترک شده اند.

طبق گفته دن اوشینسکی، بنیانگذار خبرنامه Inbox Collective، به‌عنوان پاپ‌آپ‌های فقط برای مشترکین، خبرنامه‌ها طبیعتاً به مخاطبان بسیار کمتری نسبت به محصولات عمومی بازار دسترسی پیدا می‌کنند.

اما درگیر نگه داشتن مشترکین احتمال ریزش آنها را به شدت کاهش می دهد و سرمایه گذاری را از منظر هزینه ارزشمند می کند.

اوشینسکی گفت: «یک خبرنامه عالی باید مخاطبان واقعاً خاصی را در ذهن داشته باشد. و اگر آن مخاطبان پول می‌پردازند، می‌دانید که با ارائه خدمات فوق‌العاده به آن‌ها، آنها را بیشتر درگیر می‌کنید و بنابراین به احتمال زیاد مشترک می‌مانند.»

پاپ آپ ها موارد استفاده جدید، فرصت های تبلیغاتی برای خبرنامه ها را معرفی می کنند

به گفته هاسکل، موفقیت خبرنامه های پاپ آپ فقط برای مشترکین، که شامل Succession Club، Queries، New York Helpline، The Holiday Edit و محصولی پس از جشنواره فیلم ساندنس می شود، فرصت های تجاری و تحریریه جدیدی را نیز معرفی کرده است.

برای مثال، پس از یک بسته سرمقاله در فوریه که قوانین جدید آداب معاشرت پس از همه‌گیری را بررسی می‌کرد، باعث ایجاد گفتمانی در سطح وب شد، ناشر این مفهوم را به خبرنامه خط راهنمای نیویورک خود تبدیل کرد.

اکنون، زمانی که مجله بسته‌های جدید را آماده می‌کند، تیم خبرنامه در نظر می‌گیرد که چگونه موضوع ممکن است به یک خبرنامه محدود تبدیل شود، اگر علاقه زیادی دریافت کند. به همین ترتیب، موفقیت The Holiday Edit، خبرنامه ای که به مشترکان مجله نیویورک کمک می کند تا در تعطیلات پیمایش کنند، ناشر را وادار کرده است که پیشنهادات فصلی دیگر را در نظر بگیرد.

هر دو تاکتیک مبتنی بر یک استراتژی از قبل موجود هستند، که نمونه آن در خبرنامه حضور در دادگاه است، که در آن ناشر محصولات را کپسول می‌کند – و بعداً در قفسه‌ها قرار می‌دهد تا از لحظاتی که علاقه‌مندی بیشتر به آن‌ها وجود دارد، سرمایه‌گذاری کند.

به گفته مادلین وایت، رئیس بین‌الملل، این تاکتیک مزیت دیگری از محصولات پاپ‌آپ را برجسته می‌کند، زیرا آنها روشی کم‌خطر را برای ناشر ارائه می‌کنند تا مفاهیم و قالب‌های ویرایشی جدید را آزمایش کند و به عنوان نوعی حداقل محصول قابل دوام عمل کند. در شرکت نرم افزار اشتراکی Poool و سردبیر مشترک The Audiencers.

وایت در ایمیلی گفت: «خبرنامه‌های پاپ‌آپ می‌توانند زمینه آزمایشی برای خبرنامه‌ها و محتوای آتی و منظم‌تر فراهم کنند. اگر خوانندگان زیادی را جذب می‌کند و حتی بهتر از آن، خوانندگانی را جذب می‌کند که به کسب و کار شما ارزش می‌بخشند (از طریق اشتراک یا نگهداری طولانی‌تر)، پس در نظر بگیرید که این تمرکز سرمقاله را فراتر از خبرنامه کوتاه‌مدت توسعه دهید.