مجله نیویورک بیش از 1 میلیون مشترک ایمیل دارد

از زمانی که در سال 2019 استراتژی خبرنامه خود را تغییر داد، عنوان Vox Media مجله نیویورک شاهد بود که خوانندگان ایمیل خود – همانطور که کندال روی از Succession ممکن است بگوید – مافوق صوت شده است.

این ناشر که در ماه دسامبر بیش از 1 میلیون مشترک در 30 محصول ایمیل خود داشت، از طریق یک استراتژی چند وجهی به رشد خود دست یافته است: استراتژی که خبرنامه های سنتی را با پنج پاپ آپ فقط برای مشترکین ترکیب می کند. این پاپ‌آپ‌ها شامل پیشنهاد جدید محبوبش، Succession Club، تجزیه و تحلیل هفتگی آخرین قسمت Succession است که نویسندگانی از سراسر اکوسیستم مجله نیویورک را به نمایش می‌گذارد.

به گفته پریانکا آریا، معاون ارشد درآمد مصرف‌کننده در مجموع، سرمایه‌گذاری در خبرنامه‌ها باعث افزایش حجم فهرست – از حدود 500000 نفر در سال 2019 – و همچنین بهبود 10 درصدی در حفظ اشتراک دیجیتال سالانه در سال 2022 شده است. Vox Media.

ناشر از ارائه نرخ نگهداری خاص یا تعداد کل اشتراک های دیجیتالی خودداری کرد.

افزایش در حفظ و تعداد کل خوانندگان ایمیل زمانی رخ می دهد که ناشران تاکید بیشتری بر وفاداری مشترکین دارند و به دنبال بهبود ارزش طول عمر خوانندگان خود با کاهش گردش مالی هستند. در میان پس‌زمینه فضای تبلیغاتی افسرده، درآمدهای مکرر به طور فزاینده‌ای برای شرکت‌های رسانه‌ای حیاتی شده‌اند.

دیوید هسکل، سردبیر، گفت: «بخشی از ارزش یک کسب و کار اشتراک برای شرکتی مانند Vox Media این است که ضد چرخه است، زیرا می تواند یک دوره تبلیغاتی بد را خنثی کند. این بخشی از شرط‌بندی بود که واکس روی مجله نیویورک انجام داد و نتیجه داد.»

تقویت احتباس با آبمیوه گیری

به گفته هسکل، مجله نیویورک با خبرنامه های پاپ آپ خود و فقط برای مشترکین، تمرکز خود را بر حفظ و تعامل مشترکان قرار داده است تا جذب.

ناشر فعالانه در حال بررسی احتمالات پیرامون حمایت مالی و تبلیغات با پنجره‌های بازشو است، اما در حال حاضر از طریق تبلیغات برنامه‌ای از آنها درآمد کسب می‌کند، ابزاری غیرفعال برای ایجاد مقدار کمی درآمد تبلیغاتی بر روی محصولی که قصد ارسال آن را بدون توجه به آن دارد.

تیم خبرنامه در مجله نیویورک، که از سه سردبیر تمام وقت و یک نویسنده تمام وقت تشکیل شده است، برای تعیین اینکه کدام سوژه ها می توانند به عنوان پاپ آپ پیشرفت کنند، از ترکیبی از داده های مخاطب و شهود استفاده می کند.

ویراستاران از ترافیک سایت، حجم نظرات و تعامل رسانه های اجتماعی به عنوان پروکسی برای علاقه استفاده می کنند، سپس خبرنامه هایی را ایجاد می کنند که به مخاطبان پرشور وسیله ای برای عمیق تر شدن موضوعات مورد علاقه خود ارائه می دهند.